اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار در کشور

برپایی مراسم تحلیف برای 31 کارمند تبدیل وضعیت شده خلخال

خبرگزاری فارس: برای اولین بار در کشور مراسم تحلیف 31 نفر از کارکنان تبدیل وضعیت شده در خلخال به تعداد 31 نفر برگزار شد.

برپایی مراسم تحلیف برای 31 کارمند تبدیل وضعیت شده خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که صبح امروز در فرمانداری خلخال برگزار شد، فرماندار این شهرستان در سخنانی اظهار داشت: به وظیفه عمل کردن، داشتن وجدان کاری و امانتداری از برجستگی‌های کارگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران است.

هوشنگ محمدی خاطرنشان کرد: خدمت به مردم در کنار داشتن روحیه عاطفی و انسانی و و پایبندی به قانون اساسی می‌‌تواند شرط اساسی برای خدمت باشد.

وی یادآور شد: هر چند در طول دوران خدمت شرایط فراز و نشیب توسط کارکنان طی شده اما تبدیل وضعیت و پیدا کردن امنیت شغلی تاثیر‌گذارترین عامل در روحیه کاری کارکنان است.

فرماندار شهرستان خلخال گفت: کارکنان هر اداره مجموعه‌ای در جهت پیشبرد اهداف سازمانی آن اداره محسوب شده و چرخ حرکت کشور را تشکیل می‌دهند از این رو حرکت با محوریت وجدان کاری، امانتداری، رضایت مردمی و در نهایت کسب رضایت الهی، اخلاق و رفتار اسلامی و منش سازمانی از خصوصیات یک کارمند وظیفه‌شناس و کارکنان دولت است.

محمدی خدمت مسئولان به مردم را امانت توصیف کرد و افزود: سعی کنیم در مدت زمانی که در خدمت مردم و یک مجموعه هستیم نهایت تلاش را برای خدمت صادقانه به مردم و کسب رضایت آنها داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پس از اخذ آزمون‌های متعدد و شرایط قانونی و برگزاری آزمون پایانی دوره 64 ساعته آموزشی در سالن اجتماعات فرمانداری خلخال برگزار شد همه کارکنان حاضر در مقابل قرآن کریم و پرچم جمهوری اسلامی اسلامی ایران سوگند انجام وظیفه را به جای آورده و قرائت کردند.

در بخشی از سوگند‌نامه مراسم تحلیف کارکنان تبدیل وضعیت شده آمده است:

« اکنون که به عنوان کارمند دستگاه اجرایی در نظام جمهوری اسلامی ایران افتخار خدمتگزاری به مردم عزیز ایران برای من فراهم شده است در برابر قرآن مجید و پرچم جمهوری اسلامی ایران به خداوند متعال سوگند یاد می‌کنم که تمام تلاش‌های خود را برای انجام وظیفه شغلی و مسئولیت‌های قانونی به کار گیرم و به حفظ حقوق مردم، پیشرفت نظام اداری و اعتلای کشور اهتمام کنم و در این راه وجدان کار داشته و همواره عدالت، صداقت، امانتداری، رازداری و خدمت به مردم را سرلوحه گفتار و کردار خود قرار دهم.

در بخش دیگری از این سوگند‌نامه به ارزش‌های دینی، انسانی، اجتماعی و قانون اساسی و مقررات حاکم و منشور اخلاقی و اداری کارمندان دولت و دستگاه متبوع خود تاکید شده و آمده است: تلاش خود را در جهت جلب رضایت خدای متعال و اجرای احکام و مقررات اسلامی به منظور رسیدن به روابط و مناسبات عادلانه انسانی در جامعه و تحقق جامعه اسلامی و ترویج دین و اخلاق، رفع تبعیضات ناروا و ایجاد محیطی عادلانه در زمینه‌های مادی و معنوی، مهرورزی به بندگان خدا و اعتلای سطح علمی به کار گیرم و با تقویت روحیه خلاقیت و ابتکار در تمام زمینه‌های علمی، فنی و فرهنگی همواره سلامت، شادابی و نشاط را در محیط کار ترویج کنیم».

انتهای پیام/62004/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول