اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتطامی کرج خبر داد

دستگیری سارقان جاعل در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی کرج از دستگیری اعضای باند سارقان جاعل در کرج خبر داد.

دستگیری سارقان جاعل در کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز، عبدالرضا خیرخواهان اظهار داشت: باند 6 نفره سارقان داخل خودرو که ضمن سرقت لوازم داخل خودروها، از مدارک به سرقت رفته کلاهبرداری نیز می‌کردند با تلاش ماموران انتظامی کرج شناسایی و دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو وی در پارکینگ محل سکونتش واقع در شهرک بنفشه بلافاصله ماموران کلانتری 33 اهری جهت بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی گفت: ماموران با حضور در صحنه سرقت متوجه شدند که سارق یا سارقان، لوازم داخل خودرو پارک شده در پارکینگ مجتمع مسکونی را با شکستن شیشه آن، به سرقت برده‌اند.

خیرخواهان افزود: در ادامه بررسی‌های ماموران و تحقیق از مالباخته مشخص شد که در مجتمع مسکونی آنها افرادی زندگی می‌کنند که رفتارهای مشکوکی دارند و در ساعاتی از شب اقدام به نقل و انتقال لوازم و قطعات خودرو می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات مالباخته، ماموران جهت اطمینان از صحت و سقم موضوع افراد مشکوک ساختمان را تحت کنترل قرار داده و پس از چندین روز تعقیب و مراقبت مشخص شد که این افراد با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو 206 در ساعات پایانی شب پس از ورود به پارکینگ ساختمان‌ها وسایل داخل خودروها را به سرقت برده و اموال مسروقه را در منزل خود نگهداری و در فرصتی مناسب آنها را به فروش می‌رسانند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه وارد منزل متهمان شده و 6 سارق حرفه‌ای شامل 4 مرد و 2 زن را دستگیر و در بازرسی از منزل و خودروی آنها تعداد 7 دستگاه ضبط و پخش خودرو، 5 عددپنل، تعداد دو دستگاه گیرنده ماهواره، مقادیری موادمخدر از نوع شیشه، 8 دسته چک سرقتی، 6 عدد شناسنامه و مدارک شناسایی دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: متهمان دستگیر شده همگی دارای سابقه کیفری می‌باشند که به 25 فقره سرقت در تهران، شهریار، کرج، سرآسیاب اعتراف کردند.

به گفته وی، این سارقان لوازم و وسایل داخل خودروها را پس از سرقت با قیمت پایین‌تری به فروش رسانده و از دسته چک و مدارک شناسایی نیز در کار جعل و خرید و فروش اجناس با امضای جعلی استفاده می‌کردند.

انتهای پیام/2302/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول