اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره منابع طبیعی دلیجان:

منابع طبیعی دلیجان آماده توزیع نهال در هفته منابع طبیعی است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دلیجان برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان را اعلام و از آمادگی این اداره برای توزیع نهال خبر داد.

منابع طبیعی دلیجان آماده توزیع نهال در هفته منابع طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا تقی‌ملا ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته منابع طبیعی این شهرستان اظهار داشت: از 15 تا 21 اسفند ماه به عنوان هفته منابع طبیعی نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: شعار امسال هفته منابع طبیعی «منابع طبیعی، سرمایه ملی» است که برنامه‌های این هفته متناسب با این شعار به مرحله اجرا در خواهند آمد.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان دلیجان نواختن زنگ طبیعت در مدارس سراسر شهرستان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی در روستاهای هستیجان و جاسب، بازدید همیاران سازمان‌های مردم نهاد و پیشکسوتان از پروژه‌های منابع طبیعی، شرکت در نماز جمعه، آغاز عملیات اجرایی طرح کمربند سبز با همکاری شهرداری، بازدید از طرح‌های آبخیزداری و توزیع بیش از 150 هزار اصله نهال بین مردم و دستگاه‌ها در قالب اجرای طرح نهضت سبز را از مهم‌ترین برنامه‌های هفته منابع طبیعی در این شهرستان عنوان کرد.

تقی‌ملا گفت: این اداره همچنین از آمادگی لازم برای تامین نهال مورد نیاز کارخانجات، نواحی و شهرک‌های صنعتی به منظور توسعه فضای سبز در این مناطق برخوردار است.

معاون فرماندار دلیجان نیز به اهمیت حفظ منابع طبیعی و تشویق شهروندان به ایجاد و  افزایش فضای سبز، استفاده از پتانسیل دستگاه‌ها در ایجاد کمربند سبز و ایجاد فرهنگ درختکاری در بین مردم تاکید کرد.

محمدحسین پاینده گفت: امید می‌رود با استفاده از ظرفیت‌های موجود و آموزش‌های لازم بتوانیم شاهد توسعه فضای سبز و حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی در این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/87010/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول