اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش خبر داد

کاشت 15 هزار اصله درخت در آبپخش

خبرگزاری فارس: شهزدار آبپخش از کاشت 15 هزار اصله درخت در آبپخش خبر داد.

کاشت 15 هزار اصله درخت در آبپخش

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش از شهرهای مهم و تاثیرگذار استان بوشهر است و در چند سال اخیر در راستای رشد و توسعه این شهر اقدامات ارزنده‌ای انجام شده است.

وی افزود: برای زیباسازی شهر آبپخش برنامه‌ریزی بسیار خوبی انجام شده و امیدوار هستیم به اهداف و برنامه‌های مورد نظر برسیم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: کیفیت‌بخشی به طرح‌ها و پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان است و در این مسیر تلاش خود را به کار گرفته‌ایم.

موسوی تصریح کرد: طی دو سال اخیر تعداد 32 طرح زیربنایی در شهر آبپخش اجرایی شده و مردم از روند اجرای طرح‌ها رضایت دارند.

وی اضافه کرد: توجه به نیازهای مردمی مهم‌ترین اولویتی است که شهرداری آبپخش در سال‌های اخیر با توجه به آن برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام داده است.

شهردار آبپخش بیان کرد: برای جذب گردشگران نوروزی برنامه‌ریزی زیادی انجام شده و با همکاری شورای اسلامی و شهرداری و سایر دستگاه‌ها، نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

موسوی گفت: تامین اعتبارات لازم برای تکمیل طرح‌های عمرانی مهم‌ترین درخواست و اساسی‌ترین دغدغه شهرداری است که انتظار داریم محقق شود.

شهدار آبپخش از کاشت 15 هزار اصله درخت در آبپخش خبر داد و افزود: با همکاری استانداری و با تلاش شورا و شهرداری آبپخش شاهد کاشت 15 هزار درخت در شهر زیبا و سرسبز آبپخش خواهیم بود که این مهم به زودی محقق می‌شود.

موسوی اذعان داشت: در اجرای طرح گسترش فضای سبز شهری توجه خاصی به مناطق نوساز و مناطق محروم شهری داریم و به‌طور خاص در این مناطق به گسترش فضای سبز شهری خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول