اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‌وطن ـ 6

برگزاری آیین بزرگداشت شهید شاطری با حضور جانشین سپاه

خبرگزاری فارس: معاون سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان از برگزاری آیین بزرگداشت سردار شهید شاطری در سمنان با حضور جانشین سپاه کل کشور خبر داد.

برگزاری آیین بزرگداشت شهید شاطری با حضور جانشین سپاه

علیرضا رجبی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: آیین بزرگداشت شهید حاج حسن شاطری از ساعت 14:30 روز شنبه در سمنان برگزار می‏شود.

وی ادامه داد: این مراسم با حضور سردار حسین سلامی، جانشین فرماندهی سپاه کشور در گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

معاون سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: مراسم تشییع سردار شهید حاج حسن شاطری نیز روز جمعه ساعت 10 صبح از میدان سعدی (معراج شهدا) به سمت میعادگاه نماز جمعه و گلزار شهدای سمنان برگزار می‌شود.

رجبی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید شاطری، این دلاورمرد انقلابی را یکی از یادگاران اصیل انقلاب اسلامی توصیف کرد و افزود: سردار شهید شاطری زحمات بسیاری در راه اشاعه فرهنگ ناب محمدی(ص) در جهان انجام داد.

وی عنوان کرد: این شهید گلگون‏کفن کمک‏های شایان توجهی در راه توسعه و آبادانی مناطق جنگ‏زده و ویران شده لبنان انجام داد که نزد خداوند متعال قطعاً دارای اجر و ثوابی عظیم خواهد بود.

سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سال‏های جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه‏های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایت‏مدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سال‏های اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب‏دیده لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشأ بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.

انتهای پیام/2249/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول