اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افتتاح طرح بزرگ آبرسانی به حومه غربی دهدشت صورت گرفت

برخورداری 350 خانوار روستایی دهدشت غربی از نعمت آب آشامیدنی

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و برخی مسئولان، طرح بزرگ آبرسانی به حومه غربی دهدشت به بهره‌برداری رسید.

برخورداری 350 خانوار روستایی دهدشت غربی از نعمت آب آشامیدنی

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، کرامت‌الله کشاورز، مدیر آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه در آیین افتتاح طرح آبرسانی به حومه غربی دهدشت که با حضور مسئولان این شهرستان انجام گرفت، با بیان اینکه خدمات خوبی به روستاها در دولت نهم و دهم صورت گرفت، اظهار داشت: طرح آبرسانی حومه غربی دهدشت به مدت شش ماه کاری مفید به اتمام رسید.

مدیر آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه با اشاره به اینکه در حوزه آبرسانی به روستاها اقدامات خوبی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: طرح آ‌برسانی به حومه غربی دهدشت از بزرگترین طرح‌های آبی و شامل چهار مخزن است که از دو مخزن 500 متر مکعبی و 100 متر مکعبی تشکیل شده است.

کشاورز تصریح کرد: جهت راه‌اندازی این طرح بالغ بر 14 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر آبفار کهگیلویه در ادامه افزود: طرح آبرسانی به حومه غربی، هفت روستا را پوشش می‌دهد و با بهره‌برداری از این طرح برای 350 خانوار ساکن در این روستاها با یک هزار و 600 نفر جمعیت آب شرب سالم و بهداشتی فراهم می‌شود.

کشاورز، آبرسانی به روستاها را موجب رونق کشاورزی به عنوان قطب اصلی تولید ملی دانست و عنوان کرد: در برنامه‌‌ریزی کلان باید به جایگاه والای روستا و کشاورزی توجه کامل شود، چراکه اگر قرار است، توسعه‌ای انجام شود و مستمر باشد، باید به بحث آ‌برسانی اهتمام ویژه داشته باشیم.

وی بیان داشت: به منظور توسعه هرچه بیشتر شبکه‌های آ‌برسانی در این روستاها، مبلغ 80 میلیون تومان از محل اعتبارات حوادث برای توسعه انشعاب‌های درون شبکه آب‌رسانی این روستاها اختصاص داده شده است.

مدیر آبفار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود نوسازی شبکه‌های آبرسانی را گام دیگری در راستای خدمت به روستاها در حوزه آب برشمرد و ابراز داشت: این امر مهم در مرحله بعدی توسعه شبکه‌های درون روستاها صورت خواهد گرفت.

کشاورز در پایان ابراز امیدواری کرد که اعتبارات لازم برای اجرای نوسازی شبکه‌های آبرسانی در آینده‌ای نه چندان دور تخصیص یابد.

انتهای پیام/82008/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول