اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رزمایش الی بیت المقدس صورت گرفت

استقرار بیمارستان صحرایی برای نخستین‌بار در رزمایش بسیجیان

خبرگزاری فارس: برای نخستین‌بار در رزمایشی در اندازه رزمایش الی بیت المقدس، بیمارستان صحرایی در میدان رزمایش مستقر شد.

استقرار بیمارستان صحرایی برای نخستین‌بار در رزمایش بسیجیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، این بیمارستان صحرایی که به نام امام خامنه‌ای مزین شده برای اولین بار در رزمایشی با این سطح مستقر شده است.

این بیمارستان در نوع خود کم نظیر بوده و حدود 400 نفر کادر پزشکی که شامل پزشکان تخصصی، عمومی و پیرا پزشکان هستند وظیفه خدمت به 20 هزار رزمجو را برعهده دارند و شامل تمام خدمات عمومی و تخصصی از قبیل اتاق عمل، آزمایشگاه، داروخانه، بخش‌های بستری برای خواهران و برادران است.

شایان ذکر است این بیمارستان روزانه ظرفیت پذیرش و ویزیت 160 بیمار را دارد و در موارد ضروری نیز بیمارانی را که نیاز به امکانات ویژه داشته باشند را به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر منتقل کند.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز ظهر امروز به همراه مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)،از بیمارستان صحرایی واقع در رزمایش 20هزار نفری «الی بیت المقدس» بازدید کردند.

سردار فتح‌الله جمیری، فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به همراه حجت‌الاسلام حسین دشتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع)، از بیمارستان صحرایی واقع در رزمایش 20 هزار نفری «الی بیت المقدس» بازدید کردند.

قابل توجه است در این بازدید معاون هماهنگ‌کننده دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) و مهندس لاوری رئیس صدا و سیمای مرکز بوشهر فرمانده سپاه استانی و مسئول نمایندگی این سپاه را همراهی کردند.

انتهای پیام/66007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول