اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد

لزوم ایجاد شهرک صنعتی ویژه خرما در دشتستان

خبرگزاری فارس: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد شهرک صنعتی ویژه خرما در دشتستان تاکید کرد.

لزوم ایجاد شهرک صنعتی ویژه خرما در دشتستان

حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: خدمات‌رسانی به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان در شرایط کنونی است و هرگونه کم‌کاری در این مسیر خیانت است.

وی افزود: کسی که مسئولیتی قبول می‌کند باید در راستای تامین منافع مردم و رفع نیازمندی‌های شهروندان اهتمام ورزد و باید به شکل شبانه‌روزی فعالیت کند.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پای ارزش‌ها و آرمان‌ها ایستاده‌اند و هرگز راه را گم نمی‌کنند و امروز ما مسئولان باید ضمن قدردانی از مردم در راه خدمتگزاری به آنها پیش‌قدم باشیم.

موسوی‌نژاد تصریح کرد: ایجاد اختلاف و دودستگی و حاشیه‌سازی امری ناپسند و مذموم است و به جای پرداختن به حواشی باید مسیر خدمت‌رسانی را هموار کنیم.

وی اضافه کرد: دولت و مجلس باید دست به دست هم دهند و در شرایط کنونی باید با وحدت و همدلی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری در راه اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دشتستان دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی است و به ویژه در حوزه کشاورزی جایگاه ویژه‌ای دارد که در سال تولید ملی شاهد افزایش میزان تولیدات نیز بودیم.

موسوی‌نژاد گفت: در بحث خرما پیگیری خوبی انجام داده‌ایم و امیدوار هستیم در بهبود وضعیت بازار خرما تاثیرگذار باشد.

وی بر لزوم ایجاد شهرک صنعتی ویژه خرما در دشتستان تاکید کرد و افزود: ایجاد این شهرک صنعتی می‌تواند در فروش خرما و بهبود وضعیت معیشتی نخل‌داران تاثیرگذار باشد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ایجاد و احداث صنایع تبدیلی خرما با توجه به موقعیت شهرستان دشتستان در تولید خرما از مسائل مهمی است که سبب رونق صنعتی و اقتصادی شهرستان دشتستان می‌شود و بدون تردید ایجاد این صنایع علاوه بر بهبود وضعیت بازار خرما در ایجاد اشتغال پایدار نیز تاثیرگذار است.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان محصولات کشاورزی نیز باید نسبت به افزایش سطح کیفی محصولات خود اقدام کنند تا بازار بهتری داشته باشند.

انتهای پیام/2451/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول