اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج:

اجرای طرح‌های نوروزی در کلانشهر کرج آغاز شد

خبرگزاری فارس: شهردار کرج از اجرای طرح و برنامه‌هایی به منظور استقبال از بهار در کلانشهر کرج خبر داد.

اجرای طرح‌های نوروزی در کلانشهر کرج آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدعلی آقازاده ظهر امروز در ستاد استقبال از بهار اظهار داشت: تمامی تمهیدات لازم برای ورود به سال نو و عید نوروز اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در این راستا بخش‌های مختلف شهرداری طرح‌هایی را برای سال جدید در نظر گرفته‌اند.

این مسئول ادامه داد: فصل بهار همواره یادآور تغییر و تحول در طبیعت و شادی و نشاط در شهروندان است، لذا شهرداری نیز به عنوان یک دستگاه خدمات‌رسان برنامه‌هایی را برای ارائه خدمات مناسب در نظر گرفته است.

آقازاده در ادامه به مهم بودن استان البرز و به ویژه کلانشهر کرج و موقعیت جغرافیایی و راه دسترسی به استان‌های غربی و شمالی کشور اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های اساسی به منظور اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی در این کلانشهر انجام خواهد شد.

وی پاکسازی معابر و زمین‌های مملو از خاک و نخاله و زباله و انجام تنظیف عمومی به صورت ویژه، رفع سد معبر در هسته مرکزی و معابر اصلی شهر و برخورد قانونی با دستفروشان و عرضه‌کنندگان کالا در حاشیه معابر، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جداول، بدنه‌های ایستگاه‌های اتوبوس، نرده‌ها و ... بهسازی المان‌های شهری را از جمله اقداماتی دانست که در ستاد نوروزی انجام می‌شود.

آقازاده در ادامه سخنان خود از نورافشانی شهر در لحظه تحویل سال خبر داد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده بهسازی فضای سبز میادین و بوستان‌ها و افزایش سرانه‌های فضای سبز، برنامه‌ریزی برای تهیه و توزیع میوه با قیمت مصوب در بازار روزها و اماکن از پیش تعیین شده از دیگر اقدامات از پیش تعیین شده برای ورود به سال جدید و ارائه خدمات به مردم است.

*برپایی سفره‌های هفت‌سین نمادین در کرج

شهردار کرج در بخشی دیگر از سخنان خود از برپایی سفره‌های هفت‌سین نمادین در برخی از نقاط کلانشهر کرج خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های انجام شده جهت برپایی سفره‌های هفت‌سین در نقاط مهم و پرتردد شهر توسط شهرداری انجام شده است.

آقازاده برپایی پایگاه‌های نوروزی در مبادی ورودی شهر و توزیع نقشه راهنمای شهر، هدایای نوروزی به مسافران و همچنین ارائه خدمات مورد نیاز مرتبط، حرکت ویژه برای تبریک سال نو و اطلاع‌رسانی در استقبال از بهار از دیگر اقداماتی است که شهرداری کرج در ستاد نوروزی برنامه‌ریزی کرده است.

*برقراری کشیک نوروزی در آستانه فرا رسیدن سال نو

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: به منظور رفع مشکلات احتمالی، ‌کشیک نوروزی نیز در آستانه سال نو برقرار می‌شود.

شهردار کرج ادامه داد: استقرار نیروهای آتش‌نشانی در اماکن پرخطر، برپایی جشن‌های یک‌روزه مفرح و ایجاد روحیه شاد در بین شهروندان و ترویج فرهنگ نوروز باستانی، تقویت ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی و سرویس‌دهی مناسب به شهروندان برای سفرهای درون و برون‌شهری، غبارروبی و گلباران مزار شهدا و آرامستان‌ها در آخرین پنج‌شنبه سال و نصب بنر، پرچم، برنامه‌ریزی به منظور ساماندهی و ارائه خدمات در شب چهارشنبه آخر سال با هماهنگی مراجع ذیربط نیز از دیگر برنامه‌های ستاد استقبال از نوروز در کرج است.

انتهای پیام/2302/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول