اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس:

پیشنهاد مذاکره آمریکا فریبی بیش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سنقر و کلیایی در خانه ملت گفت: ارتباط و تعاملی پذیرفتنی است که دو طرفه باشد و پیشنهاد مذاکره آمریکا به ایران بیش از یک فریب نیست.

پیشنهاد مذاکره آمریکا فریبی بیش نیست

محمدابراهیم محبی در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران اظهار کرد: ایران کشوری با نفوذ در منطقه و جهان است و از این لحاظ اهمیت ویژه‌ای در منطقه دارد.

محبی تصریح کرد: نباید فعل و انفعالاتی که در منطقه رخ می‌دهد بدون نظر کشور ایران صورت گیرد و دشمن به نفوذ ایران در منطقه آگاه است.

وی با اشاره به وجود مشکلات جدی در کشورهای منطقه با تاکید بر اینکه نباید از این مشکلات غافل بود، گفت: دشمن به دنبال، گرفتن نفوذ ایران در منطقه است و می‌خواهد ایران تسلیم شود.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همه از دشمنی آمریکا با ایران باخبر هستند، تصریح کرد: پیشنهاد مذاکره از سوی دولت آمریکا به ملت ایران فریبی بیش نیست و ما نباید بازی بخوریم.

محبی خاطرنشان کرد: ارتباط و تعاملی پذیرفتنی است که دو طرفه باشد.

وی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده که بدون حضور ایران معادلات جهانی به هم می‌خورد چرا که ایران کشوری تاثیرگذار در عرصه جهانی است.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در پایان با تاکید بر هوشیاری دولت ایران گفت: مقام معظم رهبری تعیین‌کننده سیاست کلی نظام در عرصه‌های مختلف هستند و همه ما نیز باید در این محور حرکت کنیم.

انتهای پیام/2700/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول