اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرگان:

مرحله بعدی آموزش مدیریت بحران برای دهیاری‎ها است + تصاویر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرگان گفت: آموزش مدیریت بحران پس از رده‎های مدیریتی شهرها در مراحل بعد باید به دهیاری‎ها تسری یابد تا این بخش از جامعه انسانی از آگاهی و دانش مربوط به این حوزه برخوردار شود.

مرحله بعدی آموزش مدیریت بحران برای دهیاری‎ها است + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدر احمدی بعدازظهر امروز در آیین اختتامیه دوره آموزشی مدیریت ستادی بحران بلایای طبیعی در شهرستان گرگان در محل اداره آموزش فنی و حرفه‎ای این شهر اظهار داشت: جامعه هدف این آموزش در روستاها می‎تواند اعضای شورای اسلامی، دهیاران، فرماندهی بسیج و حتی روحانیون مستقر در روستاها باشند.

دوره‎های آموزشی روستا باید با توجه به امکانات برنامه‎ریزی شود

به گفته وی برای هر روستا نیز در این دوره آموزشی می‎توان سناریوی جداگانه‎ای تعریف کرد تا با توجه به واقعیت‎ها و امکانات مناطق خود آموزش ببینند.

فرماندار شهرستان گرگان از مدیریت بحران خواست تا ضمن تعامل برای برگزاری این دوره مجوز این دوره آموزشی را نیز از مبادی ذیربط برای دوره یاد شده کسب کند.

احمدی با اشاره به اهمیت جایگاه مدیریت بحران در استان‎ها تصریح کرد: بنده شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان را معادل و هم‎سنگ شورای تامین می‎بینم و به اهمیت جایگاه آن اعتقاد دارم.

تقویت هم‎افزایی در موضوع مدیریت بحران در اولویت سیاست‎های کاری گرگان است

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت این بخش سعی می‎کنیم حداقل دو هفته یک بار همچون شورای تامین شهرستان، جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران نیز برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گرگان عنوان کرد: تقویت هم‎افزایی و تعامل مدیران شهرستان در موضوع مدیریت بحران در اولویت سیاست‎های کاری شهرستان گرگان است.

احمدی با تشکر از عوامل اجرایی برگزاری دوره آموزشی مدیریت بحران افزود: اجرای خوب این دوره و تعامل بسیار خوب بین عوامل برگزاری نشان داد که این شهرستان ظرفیت کارهای بزرگ‎تری در عرصه خدمتگزاری به مردم شهرستان را دارا است.

به گفته وی انجام کارهای بزرگ در شهرستان از مسیر تفاهم و نگاه فرابخشی می‎گذرد و همه باید در این فضای مناسب با هم‌افزایی مسیر خدمتگزاری به مردم را در اولویت قرار دهند.

اختتامیه دوره آموزشی مدیریت بحران پس از آخرین مباحث آموزشی اساتید، بعدازظهر امروز با سخنرانی فرماندار گرگان به پایان رسید.

دوره آموزشی مدیریت ستادی بلایای طبیعی شهرستان گرگان در محل اداره فنی و حرفه‎ای گرگان  آغاز شد و پس از چهار روز به پایان رسید.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول