اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوم اسفند

همایش آیین همسرداری در رفسنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه رفسنجان گفت: همایش آیین همسرداری با حضور استاد اخلاق حجت‌الاسلام راشدیزدی سوم اسفند ماه ساعت هشت صبح در محل مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان برگزار می‌شود.

همایش آیین همسرداری در رفسنجان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان اظهار داشت: با توجه به اینکه آمار طلاق در کشور ما رو به افزایش است، در‌صدد هستیم خانواده‌ها به ویژه زوج‌های جوان را با آیین همسرداری آشنا کنیم.

وی افزود: بسیاری از طلاق‌ها در دوره عقد و زمانی است که هنوز زن و شوهر زیر یک سقف برای زندگی مشترک نرفته‌اند، آغاز و کارشان به طلاق و دادگاه کشیده می‌شود.

رمضانی‌پور خاطر‌نشان کرد: اختلاف‌های بین زن و شوهر آرامش را از فرزندان آنها می‌گیرد، بنابراین فرزندان از خانه فراری می‌شوند و آن همه انحراف‌ها در جامعه به وجود می‌آید.

وی بیان کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها به دلیل ندانستن آیین همسرداری است، لذا به همت شورای شهر‌، شهرداری، فرمانداری و دیگر ارگان‌ها همایش آیین همسرداری را برگزار می‌کنیم.

رمضانی‌پور عنوان کرد: این مراسم با حضور استاد اخلاق حجت‌الاسلام راشدیزدی روز سوم اسفند ماه ساعت هشت صبح در محل مصلای بزرگ امام خامنه‌ای رفسنجان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر هر دو زوج با هم حضور داشته باشند، بسیار مفید‌تر است تا اینکه یکی از آنها در این کلاس درس و اخلاق زندگی‌ساز حضور داشته باشند.

رمضانی‌پور افزود: اخلاق، رفتار و شیوه‌های خوشبختی از جمله درس‌هایی است که تمام خانواده‌ها با حضور خود می‌توانند بیاموزند.

وی ظرفیت جمعیت برای حضور مردم را بیش از 8 هزار نفر داخل مصلا و تا 15 هزار نفر در کل محیط محوطه مصلای رفسنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/80016/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول