اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گروه اول مقدماتی

حریفان صبای قم در لیگ هندبال جوانان مشخص شدند

خبرگزاری فارس: تیم هندبال جوانان صبای قم از امروز تلاش خود را در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور آغاز می‌‌کند.

حریفان صبای قم در لیگ هندبال جوانان مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون هندبال کشورمان، مسابقات این فصل هندبال جوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور از امروز با شرکت تیم‌های مطرح کشور در دو گروه مقدماتی به انجام خواهد رسید.

امسال در پیکارهای قهرمانی هندبال جوانان باشگاه‌های کشور 10 تیم حضور دارند و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی کشور در سال 1391 در مرحله مقدماتی بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در گروه‌های مختلف برگزار می‌کنند.

در حالی که تیم هندبال جوانان صبای قم با ترکیبی از چهره‌های مستعد هندبال قم در این دوره از پیکارها حضور یافته، از سوی فدراسیون هندبال برنامه و گروه‌بندی این رقابت‌ها مشخص شده است و طبق اعلام فدراسیون هندبال این رقابت‌ها از امروز به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.

با توجه به توانمندی بالایی که جوانان هندبالیست قمی در ترکیب تیم بزرگسالان صبا در مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال بزرگسالان باشگاه‌های کشور نشان دادند و نتیجه آن صعود هندبال قم به لیگ برتر باشگاه‌های کشور بعد از هشت سال بود، تیم جوانان قم نیز با ترکیبی مشابه برای قهرمانی لیگ دسته اول هندبال جوانان کشور تلاش می‌کند.

در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان تیم هندبال صبای قم در مسابقات این فصل لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور حضور داشتند و در ترکیب تیم پرامید صبای قم به این رقابت‌ها گام می‌گذارند، صبا در گروه اول مقدماتی قرار گرفته است.

در این گروه تیم هندبال جوانان صبای قم در تلاش برای کسب جواز حضور در مرحله بعد در مرحله مقدماتی باید به مصاف تیم‌های جوانان میعاد مشهد، پارسیان قزوین، متین ورامین و شهرداری تبریز برود در حالی که همین تعداد تیم در گروه دوم رقابت می‌کنند.

در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول هندبال جوانان باشگاه‌های کشور نیز تیم‌های هندبال جوانان هیئت گنبد، شاهرود، خیبر اراک، هیئت البرز و هیئت زنجان حضور دارند و از جمع آنها دو تیم راهی مرحله بعد می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته که در حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده انجام پذیرفت و همچنین با توجه به گروه‌بندی انجام شده، تیم هندبال صبای قم در نخستین گام خود از دیدارهای مرحله مقدماتی برابر تیم هندبال جوانان شهرداری تبریز به میدان می‌رود.

انتهای پیام/78002/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول