اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل خراسان‌رضوی خبر داد

تخفیف در معافیت حق بیمه برای 7400 نفر اشتغال ایجاد کرد

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی گفت: بیش از 7400 نفر کارجو در سال جاری از طریق استفاده از مزایای بند و ماده 80 برنامه پنجم توسعه مشغول به کار شده‎اند.

تخفیف در معافیت حق بیمه برای 7400 نفر اشتغال ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‌رضوی، طاهره طهماسبی اظهار داشت: به استناد بند و ماده 80 قانون برنامه پنجم توسعه، کارفرمایانی که اقدام به جذب کارجویان ثبت‌نام شده در کاریابی‌های غیردولتی نمایند، می‌توانند از مزایای این ماده قانونی مبنی بر استفاده از تخفیفات بیمه‌ای و مالیاتی بهره‌مند گردند.

وی افزود: از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه سال جاری، تعداد 4 هزار و 143 پرونده کارفرمایان متقاضی استفاده از مزایای بند و ماده 80 در این اداره کل مورد بررسی قرار گرفته است که تاکنون تعداد 3 هزار و 694 کارفرما به همراه 10 هزار و 229 کارجو جهت بهره‌مندی از این تخفیفات به شعب تامین اجتماعی معرفی شدند.

وی ادامه داد: همچنین طی این مدت تعداد 7هزار و 400 کارجو نیز از طریق اجرای بند و ماده 80 قانون پنجم توسعه در بنگاه‎های اقتصادی متقاضی، بکارگیری شده‎اند.

معاون امور اجتماعی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان‎رضوی خاطر نشان کرد: تسهیلات پیش بینی شده در این ماده قانونی کمک شایانی به بخش تولید می‎کند و اجرای چنین طرح‎های حمایتی، بهبود وضعیت اشتغال را در کشور فراهم می‎نماید.

انتهای پیام/70005/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول