اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در مرودشت صورت می‌گیرد

برگزاری کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از جرم

خبرگزاری فارس: ششمین کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های فارس فردا به میزبانی مرودشت برگزار می‌شود.

برگزاری کارگاه علمی کاربردی مدیریت پیشگیری از جرم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری این استان اظهار داشت: به دنبال اتخاذ سیاست فعال در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در دادگستری فارس، یکی از فعالیت‌های مرتبط، آموزش و تمرین علمی و عملی در سطح مدیران این استان و شهرستان‌ها است.

احمد رحمانیان افزود: به همین منظور دادگستری استان فارس با مشارکت و همراهی تمام دستگاه‌های دولتی و غیردولتی کارگاه‌هایی با هدف انجام اقدامات پیشگیرانه به صورت هدفمند علمی و متمرکز برگزار کرده که کارگاه شهرستان مرودشت ششمین و آخرین کارگاه توجیهی است.

معاون دادستان شیراز خاطرنشان کرد: در سطح این استان باورهای منسجمی در میان مردم و به ویژه مدیران در مورد ضرورت و اهمیت پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با علت‌های ریشه‌ای آسیب‌ها ایجاد شده که با مبنا قرار دادن یک مدل علمی، ایرانی و اسلامی و در قالب کارگاه‌های علمی ارائه شده است.

رحمانیان تصریح کرد: در این کارگاه‌ها اولویت جرائم و آسیب‌های اجتماعی شهرستان‌های شرکت کننده تعیین و سپس آن جرائم و آسیب‌ها از لحاظ مختلف از جمله ویژگی‌های گروه مرتکبان،گروه موضوع هدف، موقعیت و علل تولید بزهکاری و بزه‌دیدگی مورد تجزیه و تحلیل علمی و کاربردی قرار می‌گیرد.

وی افزود: متناسب با تجزیه و تحلیل‌های انجام شده در این نشست‌ها، راه کارهای پیشگیرانه فرهنگی و اجتماعی، انتظامی، وضعی، قضایی و حقوقی ارائه و زمینه اجرایی شدن آن فراهم می‌شود.

آخرین کارگاه منطقه‌ای علمی- کاربردی مدیریت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی فردا دوشنبه با حضور مسئولان و مدیران اجرایی، فرهنگی، اجتماعی و قضایی شهرستان‌های مرودشت، سپیدان، کوار، ارسنجان و پاسارگاد به میزبانی مرودشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول