اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره‎کل فرهنگ و ارشاد لرستان خبر داد

جشنواره عکس پیشگیری از اعتیاد، 27 بهمن در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و هنری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری جشنواره عکس با موضوع ˈخانواده و جوانان در پیشگیری از اعتیاد 27 اسفند در استان لرستان خبر داد.

جشنواره عکس پیشگیری از اعتیاد، 27 بهمن در لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ماشاالله امان اللهی بهاروند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: جشنواره عکس خانواده و جوانان در پیشگیری از اعتیاد در لرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره اسفند ماه سال جاری در استان برگزار می‌شود، به همین منظور علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 20 اسفند امسال به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

بهاروند اظهار داشت: از آنجا که پرداختن به موضوعات مختلف موجود در جامعه یکی از عمده‌ترین علایق عکاسان است و یکی از آسیب‌های اجتماعی مهم امروز در کشور ما، اعتیاد و تاثیر مخرب آن بر آحاد افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است، به همین دلیل در راستای وظایف خود در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با استفاده از زبان تاثیرگذار هنر این جشنواره را برگزار می‌کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان لرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم‌آباد و انجمن سینمای جوانان ایران در دفتر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

بهاروند موضوع این جشنواره را نمایش تمام عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی تاثیرگذار در بروز اعتیاد و ارائه چهره تخریب شده انسان در گستره اجتماعی، خانوادگی، شخصی و نمایش عوامل بازدارنده از اعتیاد انسان‌ها عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه شرکت در این جشنواره برای تمام عکاسان لرستان آزاد است، افزود: هر عکاس مجاز به ارسال 10 عکس سیاه و سفید، رنگی، آنالوگ و یا دیجیتال است.

 معاون فرهنگی و هنری اداره‎کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان زمان انتخاب و داوری آثار را 22 اسفند سال جاری عنوان کرد و گفت: نمایشگاه مذکور از 25 تا 27 اسفند جاری دایر است.

انتهای پیام/2304/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول