اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

دانشگاه فرهنگیان یکی از افتخارات سند تحول بنیادین است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی گفت: دانشگاه فرهنگیان یکی از افتخارات سند تحول بنیادین است.

دانشگاه فرهنگیان یکی از افتخارات سند تحول بنیادین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی بعد از ظهر امروز در یازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران موجب تحولات بنیادین در کشور شد و آموزش و پرورش نیز از پیروزی انقلاب در معرض تحولات بسیار خوبی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین اقدامات دولت در ارتقاء تعلیم و تربیت است، افزود: دانشگاه فرهنگیان نیز از نعمت‌های ویژه نظام است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی نیز در این نشست گفت: دانشگاه فرهنگیان از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و پردیس دانشگاه فرهنگیان اراک فردا طی مراسمی افتتاح خواهد شد.

سیف‌الله کریم‌زاده افزود: دانشگاه فرهنگیان امسال در بخش کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق کنکور سراسری دانشجو جذب کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم دانشگاه فرهنگیان در ارتقاء مهارت و دانش فرهنگیان، اظهار داشت: این دانشگاه در 11 رشته کارشناسی ناپیوسته و هشت رشته کارشناسی پیوسته و دو رشته کاردانی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

کریم‌زاده در ادامه با بیان نیازهای دانشگاه برای ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی، خوابگاهی و پژوهشکده‌‌ها ابراز امیدواری کرد با یاری مسئولان پنج هکتار زمین برای ساخت فضاهای آموزشی این دانشگاه اختصاص یابد.

همچنین امام جمعه موقت اراک نیز در ادامه این نشست گفت: هدف از خلقت انسان تعالی علم و عمل  است و انسان باید برای رسیدن به آن همواره تلاش کند.

حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی‌‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود رهبری مقتدر و ملتی آگاه به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: شورای آموزش و پرورش استان باید علاوه بر برنامه‌ریزی و تخصیص اعتبار و امکانات به مدارس با سخاوت مدارس پیش حوزوی و حوزه‌های علمیه را نیز حمایت کند.

در این نسشت مقرر شد 100 میلیون ریال اعتبار برای فعالیت‌های گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش تخصیص یابد.

انتهای پیام/87003/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول