اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان کنگان خبر داد

پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کنگان خبر داد.

پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، مراد شمس‌الدینی شامگاه یکشنبه در نشست مسئولان شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای مردمانی مؤمن و خیر است و همواره شاهد کمک خیران به افراد مستضعف هستیم.

وی ادامه داد: برای بهبود کیفیت خدمات نیازمند همکاری و همراهی مردم هستیم و به فضل خدا در این مسیر به موفقیت لازم رسیده‌ایم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان از پرداخت جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نهاد مردمی با توجه به اهمیت شناخت درست و رفتار مناسب در زندگی مشترک اقدام به ارائه خدمات مختلفی مانند برگزاری کلاس‌های آموزشی و خدمات مالی برای خانواده‌ها می‌کند که نتیجه مثبتی نیز داشته است.

وی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در ابتدای شروع زندگی مشترک به فرزندان تحت حمایت داده می‌شود، کمک‌ هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج است.

شمس‌الدینی عنوان کرد: در دهه فجر امسال نیز کمیته امداد این شهرستان به تعداد زیادی از مددجویان تحت حمایت کمک هزینه خرید جهیزیه داده است.

وی گفت: برای این کمک‌ها جمعاً مبلغی بالغ بر 750 میلیون ریال هزینه شده که این هزینه‌ها از کمک‌های رهبری بوده است.

رئیس کمیته امداد کنگان بیان داشت: توانمندسازی مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد و تلاش زیادی برای این مهم انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول