اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان همدان:

دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی غریق نجات مدارس هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان همدان گفت: دانش‌آموزان عضو اتحادیه وظیفه دارند در مدارس به عنوان عضو غریق نجات مجموعه باشند.

دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی غریق نجات مدارس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مجتبی قمری در اختتامیه نمایشگاه مدرسه انقلاب و جشنواره سرود قرارگاه‌های اتحادیه شهرستان همدان در واحد خواهران با بیان اینکه امام (ره) اعتماد و ایمانی قلبی به مردم، هدف و خدای متعال داشت و بر این اساس خوف و نگرانی به خود راه نمی‌داد، اظهار داشت: این موارد ماهیت انقلاب اسلامی است که باید تبیین شود.

وی با اشاره به نحوه شکل‌گیری و به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: امروز حفظ این انقلاب شکوهمند بسیار مهم و شایان توجه است.

رئیس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه امروز یکی از مطالبات اصلی رهبری جنبش و جهاد علمی است، اضافه کرد: بر اساس جهاد علمی دانشمندان متعهد به اسلام و انقلاب اسلامی به جامعه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های محوری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان همدان نظیر هیئت انصارالمهدی، مدرسه علمی آینده سازان، مدرسه راهنمایی هوشمند آینده‌سازان، بر‌نامه جنبش دانش‌آموزی و ... گفت: بر اساس برنامه‌های محوری مسیر و راه اتحادیه انجمن‌های اسلامی در دو زمینه نیروسازی و جریان‌سازی در حرکت است.

قمری با بیان اینکه شناسایی دستاوردهای علمی، فرهنگی و ورزشی مدارس از جمله وظایف اتحادیه انجمن‌های اسلامی است، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان عضو اتحادیه وظیفه دارند در مدارس به عنوان عضو غریق نجات مجموعه باشند.

وی افزود: دانش‌آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی باید به مباحث قرارگاه‌های خود مسلط باشند و دیگر دانش‌آموزان را نیز در این زمینه کمک کنند.

انتهای پیام/89004/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول