اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راه کسب آمادگی بیشتر

امیدهای صبای قم با 3 گل مغلوب تیم ملی نوجوانان شدند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری برای کسب آمادگی بیشتر به منظور حضور موفق در دور برگشت لیگ برتر امید برابر تیم ملی نوجوانان شکست سنگینی را متحمل شد.

امیدهای صبای قم با 3 گل مغلوب تیم ملی نوجوانان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های دور رفت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور به پایان رسیده است، فوتبالیست‌های صبای قم در دیداری تدارکاتی برای حضور موفق در دور برگشت برابر تیم ملی نوجوانان به میدان رفتند.

این در حالی است که نزدیک شدن به زمان برگزاری رقابت‌های جام جهانی فوتبال نوجوانان در سال 2013 نیز بهانه مهمی است که ملی پوشان فوتبال نوجوان کشورمان که یکی از تیم‌های آسیایی حاضر در این رقابت‌ها به شمار می‌روند، بعد از تمرینات سخت و طاقت فرسا برای کسب هماهنگی لازم و همچنین مرور تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی در بازی‌های تدارکاتی برابر حریفان قرار بگیرند.

به همین منظور با توافق سرمربیان تیم‌های فوتبال امید صبای قم و ملی نوجوانان، دو تیم در محل تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان در دیداری تدارکاتی به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان این بازی تیم ملی نوجوانان موفق به شکست صبای قم شد.

کادر فنی تیم فوتبال امید صبای قم در آستانه بازی حساس چهارشنبه در هفته نخست دور برگشت لیگ برتر فوتبال نوجوانان باشگاه‌های کشور در این دیدار به تمامی بازیکنان خود میدان داد و حتی کمتر از چهره‌هایی که در ترکیب اصلی این تیم بازی می‌کردند بهره برد تا ذخیره‌ها نیز محک بخورند.

از سوی دیگر علی دوستی مهر سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بر خلاف کادر فنی صبای قم از تمام بازیکنان اصلی خود در این بازی بهره برد و در پایان این ملی پوشان نوجوان کشورمان بودند که با سه گل از سد تیم امید صبای قم عبور کردند.

تیم ملی نوجوانان در دومین بازی دوستانه مرحله جدید برنامه‌های تمرینی خود در حالی موفق به شکست حریفش تیم امید صبای قم شد که این بازی در زمین شماره دو کمپ تیم‌های ملی برگزار شد و علی دوستی مهر اکثر بازیکنان تیم ملی را آزمایش کرد.

در این بازی سخت و نزدیک، نوجوانان رده سنی زیر 17 سال ایرانی مقابل بازیکنان زیر 23 سال امید صبای قم فوق العاده ظاهر شدند و در دو نیمه بازی تیم برتر میدان بودند و توانستند با گل‌های ابوالفضل طاهری، محمد بازاج و میلاد بدرقه تیم زیر 23 سال امید صبای قم را شکست دهند.

بازی به صورت تعویض آزاد برگزار شد و کادر فنی تیم ملی نوجوانان ارزیابی خوبی از عملکرد بازیکنانشان به عمل آوردند تا با امیدواری بیشتری تیم ملی روانه رقابت‌های جام جهانی نوجوانان شود و ناکامی‌های تیم ملی جوانان را جبران کند.

انتهای پیام/778002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول