اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پی ارتقای میناب به فرمانداری ویژه

مدیر آموزش و پرورش میناب معاون مدیرکل شد

خبرگزاری فارس: در پی ارتقای فرمانداری شهرستان میناب به فرمانداری ویژه، مدیر آموزش و پرورش میناب با حفظ سمت به عنوان معاون مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان منصوب شد.

مدیر آموزش و پرورش میناب معاون مدیرکل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب امروز در آیین معارفه رئیس آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان معاون مدیرکل، با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان نخستین اداره در ارتقای جایگاه مجموعه خود به سطح ویژه اقدام کرده است، اظهار داشت: این مهم نشان می‌دهد توجه جدی به ارتقای شاخص‌های تعلیم و تربیت در استان هرمزگان به درستی تبیین شده است.

عباس خدادادزاده افزود: قطعا نقش آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه نقشی محوری و به تعبیری کلیدی است که بدون آن نمی‌توان از تحول و توسعه سخن گفت.

وی ابراز امیدواری کرد با ارتقای این جایگاه شاهد رشد و بالندگی تعلیم و تربیت در زمینه‌های مختلف باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آیین توسعه هرمزگان در سال‌های اخیر را بسیار چشمگیر عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا آموزش و پرورش نیز همگام با روند توسعه استان تحول آفرین بوده است که به جرات می‌توان گفت در بسیاری از شاخص‌های ملی در جایگاه ممتاز قرار دارد.

احمد آخوندی افزود: در این میان آنچه زمینه موفقیت‌های آموزش و پرورش را فراهم کرده است توجه جدی به برنامه‌های راهبردی نظام تعلیم و تربیت از جمله سند تحول بنیادین است.

وی در بخش دیگری از سخنان ابراز امیدواری کرد با توجه به ارتقای آموزش و پرورش میناب، جامعه فرهنگی میناب باید در این مسیر با ارائه طرح‌ها، ایده‌ها و نظرات سازنده اهتمام ویژه‌ای در کارآمدی مجموعه داشته باشند.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول