اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار رشت:

پیاده راه‌‌سازی علم‌الهدی رشت امسال افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار رشت از افتتاح پروژه پیاده راه‌‌سازی خیابان علم‌الهدی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

پیاده راه‌‌سازی علم‌الهدی رشت امسال افتتاح می‌شود

محمدعلی ثابت قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اختیارات شهردار به مناطق تفویض شده است، اظهار کرد: تمام اختیارات قابل تفویض به شهرداران مناطق انجام شده است و اکنون تفویض اختیار در حوزه خدمات شهری به نواحی جدیدالتاسیس مرحله بعدی فعالیت ماست.

وی با بیان اینکه منطقه پنج شهرداری در یکی از روزهای پاییز به پایان رسید، تصریح کرد: منطقه چهار شهرداری تا پایان فروردین‌ ماه 92 به پایان می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه شش ناحیه شهرداری رشت تا پایان اردیبهشت‌ ماه سال 92 به پایان می‌رسد، افزود: تا پایان دوره فعالیت شورای سوم 15 ناحیه شهرداری رشت راه‌اندازی می‌شود.

وی شفاف‌سازی مالی را رکن اصلی شهرداری دانست و تصریح کرد: برای برگرداندن حقوق از دست رفته به شهرداری رشت فشار بسیار زیادی به مجموعه‌های دولت در پرداخت بدهی وارد کردیم.

ثابت‌قدم اتمام پروژه‌های نیمه ‌تمام را از برنامه‌های مهم عنوان کرد و یادآور شد: تا پایان سال جاری پروژه مهم پیاده‌ راه‌سازی خیابان علم‌الهدی رشت افتتاح می‌شود.

وی پروژه نیمه تمام پارک قدس رشت را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: در آغاز عملیات اجرایی این پروژه هستیم.

شهردار رشت با بیان اینکه کار عمرانی پروژه رصدخانه رشت به پایان می‌رسد، خاطرنشان کرد: برای اتمام پروژه‌های عمرانی رشت تقسیم وظیفه بین سازمان‌های مربوطه انجام شده است.

وی افزایش ظرفیت ناوگان حمل و نقل عمومی اتوبوس‌رانی و مینی‌بوس‌رانی را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد و یادآور شد: بهبود کیفی ساخت و ساز شهری به زیباسازی شهر کمک می‌کند تا بتوانیم بستر خوبی را برای شهروندان فراهم آوریم.

ثابت‌قدم توسعه شهری را در بهسازی بافت‌های فرسوده رشت تاثیرگذار خواند و خاطرنشان کرد: برای زیباسازی شهر از ظرفیت و مشارکت مردمی استفاده می‌شود.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول