اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تبلیغات اسلامی استان سمنان:

مسئولان با نصب‏العین قرار دادن فرمایشات رهبری به سمت یکدلی حرکت کنند

خبرگزاری فارس: اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: مسئولان در مجلس، دولت و قوه قضاییه باید با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری به سمت یکدلی و وحدت حرکت کنند.

مسئولان با نصب‏العین قرار دادن فرمایشات رهبری به سمت یکدلی حرکت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کرد: مسئولان در مجلس، دولت و قوه قضاییه باید با نصب‌العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری به سمت یکدلی و وحدت حرکت کنند.

در قسمتی از بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری که امروز یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان قرار گرفت، آمده است: یک بار دیگر در شرایطی که برخی اختلاف‌نظرها می‌رفت تا خوراک تبلیغاتی برای دشمنان انقلاب و رسانه‌های بیگانه شود و همچنین احساسات مردم شریف کشورمان را در آستانه انتخابات آتی ریاست جمهوری خدشه‏دار کند، ارشادها و رهنمودهای خیرخواهانه رهبری در باب وحدت و همدلی مسئولان در ایجاد فضای وحدت و اخوت، موجبات برکات و رحمت را برای کشور به ارمغان آورد.

این بیانیه می‏افزاید: هرکسی در میدان ایجاد اخلال با احساسات جامعه بازی کند یا منافع گروهی خود را بر منافع ملی ترجیح دهد، مصداق خیانتی را انجام داده است که مقام معظم رهبری در گذشته به آن اشاره داشته‏اند.

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تحریم‏های دشمنان و تمرکز نقشه و توطئه‏های آنان در مسائل اقتصادی کشور تصریح می‏کند: مسئولان،‌ دولت و مجلس باید همه تلاش‏های خود را برای باز کردن گره‌ها و حل مشکلات اقتصادی مردم و کشور متمرکز کنند.

این بیانیه در پایان تاکید می‏کند: همان‏طور که مقام معظم رهبری به درستی بر لزوم اتحاد و انسجام بین مسئولان اشاره فرمودند، لازم است تا همگان در شرایط حساس کنونی که دشمنی دشمنان ملت بزرگ ایران و انقلاب اسلامی به وضوح بیشتر از همیشه نمایان است، در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز دور یازدهم ریاست جمهوری، وحدت و انسجام خود را به صورت عملی نشان دهند.

انتهای پیام/2249/ح/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول