اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جهان‏وطن- 44

شهادت سردار شاطری سند دیگری بر رسوائی آمریکا و اسرائیل افزود

خبرگزاری فارس: هنرمندان استان سمنان با صدور پیامی تاکید کردند: شهادت سردار شهید حسن شاطری سند دیگری بر اسناد رسوائی آمریکا و اسرائیل افزود.

شهادت سردار شاطری سند دیگری بر رسوائی آمریکا و اسرائیل افزود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در قسمتی از پیام تسلیت حوزه هنری استان سمنان به مناسبت شهادت سردار شهید حسن شاطری که امروز یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس استان سمنان قرار گرفت، رئیس، کارکنان و هنرمندان حوزه هنری استان سمنان، شهادت سردار گرانقدر شهید مهندس حسن شاطری را تبریک و تسلیت گفتند.

در این پیام می‏خوانیم: شهادت سردار گرانقدر شهید مهندس حسن شاطری، رئیس هیئت ایرانی ستاد بازسازی لبنان که عمر شریف خود را با اقتدار در گم‏نامی با عزت و اخلاص سپری کرد، به دست تروریست‌های جنایتکار صهیونیستی موجب تالم و تاثر فراوان شد.

در ادامه آمده است: بار دیگر ایادی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی دست به جنایت جدیدی زدند و با شهادت سردار گرانقدر شهید مهندس حسن شاطری، سند دیگری بر سند رسوائی آمریکا و اسرائیل و وابستگانشان افزودند.

همچنین آورده شده است: دشمنان اسلام و انقلاب غافلند که شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران و بیداری اسلامی با این خون‏ها روز به روز تنومندتر و پرثمرتر می‏شود و مسیر نورانی شهدا با شور و شوق بیشتر ادامه خواهد یافت.

در بخش دیگری آمده است: سردار گرانقدر شهید مهندس حسن شاطری مظهر عشق و ایثار و معرفت بود و با تلاش و مجاهدت خالصانه در خدمت به انقلاب و ارزش‏های انقلاب اسلامی در این مسیر مقدس و نورانی به توفیق شهادت نائل آمد؛ به قول سید شهیدان اهل قلم، شهید سیدمرتضی آوینی، شهدا اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا(ع) هستند و راه آن‌ها عشق و اطاعت است و وفاداری و چه زیبا گفت امام که شهادت هدیه‏ای است از جانب خدای تبارک و تعالی برای آن کسانی که لایق هستند.

در بیانیه حوزه هنری سمنان آمده است: امروز وظیفه همه ماست که راه این شهید عزیز و سایر شهدای عظیم‏الشان انقلاب و دفاع مقدس را ادامه دهیم و در جهت ترویج و گسترش فرهنگ ناب ایثار و شهادت و ارزش‏های نظام اسلامی بیش از پیش همت گماریم.

در پایان می‏خوانیم: رئیس، کارکنان و هنرمندان حوزه هنری استان سمنان، شهادت سردار رشید اسلام و انقلاب، شهید مهندس حسن شاطری را به محضر حضرت بقیه‏الله (عج)، مقام معظم رهبری، مردم عزیز ایران مخصوصا هم‏استانی‏های شریف سمنان و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض کرده و برای روح بلند ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‏کند.

انتهای پیام/2249/ر/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول