اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری جیرفت:

مسابقات دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد فرصتی برای معرفی جیرفت است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوچرخه‌سواری جیرفت گفت: مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کشور فرصتی برای شهرستان جیرفت است تا ظرفیت‌هایش را به نمایش بگذارد.

مسابقات دوچرخه‌سواری دانشگاه آزاد فرصتی برای معرفی جیرفت است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، جعفر نعمتی بعدازظهر امروز در جلسه هماهنگی مسابقات دوچرخه‌سواری واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در این شهرستان اظهار کرد: این مسابقات فرصت مناسبی برای این شهرستان است تا ظرفیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش بگذارد.

وی افزود: تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در سال 89 با حضور هشت کشور و 150 شرکت‌کننده در این شهرستان برگزار شد که فرصت بسیار خوبی برای شناساندن قابلیت‌های منطقه جنوب کرمان در دنیا بود.

نعمتی تصریح کرد: باید از این فرصت مناسب نیز بهره‌برداری لازم را برای شناساندن فرهنگ و تمدن 7 هزار ساله اقیانوس انجام دهیم.

وی کمیته امنیتی را حیاتی‌ترین کمیته برای این امر خواند و گفت: باید تمام ورودی‌های اصلی و فرعی مسیر مسابقه توسط کمیته امنیت کنترل شود تا از ورود و خروج افراد و احشام به مسیر مسابقه جلوگیری به عمل آید.

نعمتی با بیان اینکه در نقطه پایانی مسابقه حداقل به طول 100 متر باید توسط اداره ورزش و جوانان گاردریل نصب شود، تصریح کرد: کمیته ترابری نیز باید با توجه به سرعت زیاد دوچرخه‌ها به ویژه در انتهای مسیر چاله‌ها و دست‌اندازها را اصلاح کند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان جیرفت ادامه داد: فرمانداران باید توسط بخشداری‌ها اطلاع‌رسانی لازم را انجام دهند تا در مسیر مسابقه از دوچرخه‌سواران توسط اهالی منطقه استقبال صورت گیرد.

نعمتی با بیان اینکه باید با مراکز امدادی مانند جمعیت هلال‌احمر، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی، آتش‌نشانی و ... هماهنگی‌های لازم به عمل آید، خاطرنشان کرد: همچنین باید دو دستگاه اتوبوس در اختیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت قرار داده شود تا داوران، مربیان و سرپرستان تیم‌ها را در مسیر مسابقه همراهی کنند.

انتهای پیام/80001/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول