اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ارائه مقاله صورت می‌گیرد

فلسفه و مدل ارزشی در هشتمین روابط‌عمومی الکترونیک

استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به ارائه مقاله‌‌ای با عنوان « فلسفه و مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط عمومی هوشمند» می‌پردازد.

فلسفه و مدل ارزشی در هشتمین روابط‌عمومی الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه دائمی هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، سعیدرضا عاملی، استاد گروه ارتباطات و مطالعات آمریکای دانشگاه تهران در هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به ارائه مقاله‌‌ای با عنوان « فلسفه و مدل ارزشی و هدف گذاری روابط عمومی هوشمند یا روابط عمومی برای «من» و «ما» خواهد پرداخت.

در این مقاله تلاش می‌شود، ضمن تحلیل نظری و مفهومی پیرامون روابط‌عمومی هوشمند، عملکرد‌های روابط‌عمومی هوشمند به ‌عنوان پیوندزننده قدرتمند و سریع سازمان با «فرد» و «همگان» که زمینه ساخت اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای ارتباطی را فراهم می‌کند، مورد بحث قرار گیرد. در این معنا درک فلسفه روابط‌عمومی هوشمند مستلزم شناخت منطق ریاضی همراه با ارزش‌گرایی و معناگرایی در روابط‌عمومی هوشمند است. 

همچنین در این مقاله مدلی برای روابط‌عمومی هوشمند طراحی شده است که ساختار ارزش‌های کلان و هدف‌های روابط‌عمومی هوشمند را منعکس می‌کند. در مدل ارزشی و هدف‌گذاری روابط‌عمومی هوشمند بر سه ارزش بزرگ «اخلاق‌گرایی»، «برنامه‌گرایی» و «تخصص‌گرایی» تأکید شده است که تفسیر آن در مقاله منعکس خواهد شد. همچنین هفت محور هدف که هم‌هدف و هم‌خروجی‌های معرفتی و فرآیندی روابط‌عمومی هوشمند محسوب می‌شوند، نقطه‌گذاری شده است که عبارتند از: ارزش‌گرایی، خلاقیت، حل مسئله، همزمانی، ارتباطات سالم، طبیعت سالم و فردگرا بودن».

بر پایه این گزارش، هشتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک در تاریخ 28 اردیبهشت‌ماه و به‌عنوان یکی از برنامه‌های نخستین هفته روابط‌عمومی کشور (27 اردیبهشت تا دوم خردادماه) با حضور اساتید ارتباطات و روابط‌عمومی، مدیران اجرایی، کارشناسان، فعالان و علاقه‌مندان حوزه‌های مختلف رسانه و ارتباطات برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2462/ذ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول