اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

زلزله هم قطار پروژه‌های عمرانی آذربایجان‌شرقی را متوقف نکرد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: روند اجرای پروژه‌های عمرانی استان با وجود تمرکز تمام امکانات در موضوع بازسازی مناطق زلزله‌زده متوقف نشده و امروز افتتاح این پروژه‌ها را در نقاط مختلف استان شاهد هستیم.

زلزله هم قطار پروژه‌های عمرانی آذربایجان‌شرقی را متوقف نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی شامگاه دوشنبه در جمع اهالی روستای سفیدان جدید از توابع شهرستان تبریز، اظهار داشت: منابع کشور باید در مسیر برطرف کردن نیازهای مردم صرف شود و مردم احساس کنند که تمام امکانات در خدمت آسایش و رفاه آنان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه امکانات ایجاد شده باید صرف تولید شود، ادامه داد: تولید لازمه توسعه اقتصادی و پیشرفت است و خوشبختانه در حال حاضر امکانات لازم برای جهش اقتصادی در کشور فراهم شده است.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با گرامیداشت سالروز قیام 29 بهمن مردم تبریز، خاطرنشان کرد: آذربایجان همواره در مسیر آزادی و پیشرفت کشور پیشگام بوده و 29 بهمن بارزترین نمونه این مدعاست.

وی با بیان اینکه هیچ گروه سیاسی نمی‌تواند حماسه 29 بهمن را به نفع خود مصادره کند، تصریح کرد: 29 بهمن متعلق به مردم آذربایجان است و همه نشانه‌های این روز از انگیزه اسلامی مردم گرفته تا دعوت مراجع دینی حاکی از دلبستگی مردم این خطه به اسلام و دیانت است.

علیرضابیگی با اشاره به دیدار مردم آذربایجان شرقی با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 29 بهمن، عنوان کرد: راهپیمایی 22 بهمن همواره مورد رصد دشمن بوده و مقام معظم رهبری نیز بعد از این راهپیمایی، مهم‌ترین مطالب خود را در دیدار با مردم آذربایجان بیان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی 22 بهمن نمایش قدرت ملت ایران و اعلام آمادگی برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری بود، افزود: ملت ایران هرگاه احساس کرده که تهدیدها و فشارهای دشمن بیشتر شده با شور و حرارت بیشتری در صحنه حضور یافته و از انقلاب اسلامی دفاع کرده است.

علیرضابیگی به تحریم‌های اقتصادی علیه ملت ایران نیز اشاره و ابراز داشت: جمهوری اسلامی ایران به برکت جنگ تحمیلی صاحب قدرت و عظمتی شده است که توانسته در منطقه تأثیرگذار باشد و این قابلیت را در صحنه جنگ اقتصادی هم می‌تواند به دست بیاورد.

انتهای پیام/60002/ذ30/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول