اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کفاشیان در سنندج عنوان کرد

اتحاد مهم‌ترین امتیاز فوتبال کردستان / میزبانی عامل رشد فوتبال

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: مهم‌ترین امتیاز فوتبال کردستان اتحاد موجود در آن است که موجب ایجاد انگیزه و حرکت رو به جلو می‌شود.

اتحاد مهم‌ترین امتیاز فوتبال کردستان / میزبانی عامل رشد فوتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی کفاشیان ظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال کردستان ظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان این استان برگزار شد.

در این جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به تاکیدات خود در 5 سال گذشته مبنی بر لزوم ایجاد تحرک در فوتبال کردستان اظهار کرد: خوش بختانه امروز به یمن اتحاد موجود در استان حرکت های رو به جلو آغاز شده است.

کفاشیان با بیان اینکه در استان کردستان بازیکنان مستعدی در رشته فوتبال و شاخه‌های مختلف آن وجود دارد گفت: فعال شدن فوتبال این استان پیشرفت فوتبال کشور را به همراه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین نیاز استان در حال حاضر وجود تیم از این استان در رده‌های بالای رقابت‌های کشوری است خاطر نشان کرد: اینکه این تیم از کدام شهرستان باشد تغییر در اصل قضیه ایجاد نمی‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال تخصیص امتیاز تیم دسته دومی لیگ کشور به کردستان را به دلیل فراهم نبودن سایر زیرساخت‌ها و ابزارهای لازم ناموفق ارزیابی و تصریح کرد: باید تمامی بسترهای لازم این کار از جمله مربی، داور، مسائل پزشکی و تجهیزات سخت‌افزاری آماده شود.

کفاشیان به ظرفیت بالای شهرستان‌های این استان در زمینه فوتبال و فوتسال اشاره کرد و افزود: در بحث آسیاویژن هم کارهای مناسبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مردم استان همواره وفاداری و اتحاد خود را در تمامی زمینه‌ها نشان داده‌اند اظهار کرد: باید دست به دست هم دهیم تا روند پیشرفت فوتبال کردستان سرعت بگیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال یکی از برنامه‌های اساسی فدراسیون متبوع خود را در زمینه‌های توسعه توجه به فوتبال کردستان عنوان کرد و افزود: این امر به علت وجود ظرفیت و توان بالا در فوتبالیست‌های استان کردستان است.

کفاشیان با ابراز رضایت از برنامه‌های اجرائی هیئت فوتبال استان در خصوص تاسیس مدارس و آکادمی فوتبال در کردستان از کمک‌های فدراسیون در این زمینه خبر داد.

وی میزبانی کلاس‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی فوتبال را زمینه ساز رشد و توسعه فوتبال استان دانست و اظهار کرد: فدراسیون در این راستا تلاش خواهد کرد تا امکانات را فراهم کند.

کفاشیان با اذعان به اینکه ممکن است در برخی بخش‌های فوتبال استان از جمله در زمینه حمایت‌های مالی ضعف‌هایی وجود داشته باشد برنامه‌ریزی مناسب و تلاش بیش تر برای استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را موجب رفع این نقاط ضعف تا حدود زیادی دانست.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه برای رشد و پیشرفت فوتبال استان باید در همین مقطع کنونی اقدام شود عنوان کرد: ممکن است در آینده مشکلات بیش از این شده و جا برای کارهای بزرگ‌تر مهیا نشود.

کفاشیان تقسیم کار در زمینه‌های مالی آموزشی و سایر بخش‌ها را موجب حرکت دقیق و رو به جلو در فوتبال کردستان عنوان کرد و افزود: فدراسیون هم به عنوان عضوی از پازل فوتبال در این راستا حرکت خواهد کرد.

وی با اشاره به حضور تیشه‌گران در سمت ریاست اداره کل ورزش و جوانان کردستان، وجود وی را فرصت مغتنمی برای رشد و شکوفایی فوتبال کردستان ارزیابی کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان با تاکید مجدد بر اینکه وحدت در فوتبال حرف نخست را می‌زند خواستار ادامه اتحاد کنونی در فوتبال استان کردستان شد.

انتهای پیام/79012/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول