اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

آمریکا زمانی که موقعیت خود را در منطقه ضعیف می‌بیند به ما التماس می‌کند

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به رضایت آمریکا برای مذاکره با ایران گفت: آمریکا زمانی که موقعیت خود را در عراق، افغانستان و به تازگی در سوریه تضعیف شده می‌بیند به ما التماس می‌کند.

آمریکا زمانی که موقعیت خود را در منطقه ضعیف می‌بیند به ما التماس می‌کند

حسن کامران دستجردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در روز 22 بهمن مبنی بر مذاکره با آمریکا اظهار کرد: مذاکره با آمریکا در سیاست‌های کلی نظام است و تا زمانی که آمریکا ماهیت استکباری دارد ملت ایران حق مذاکره به هیچ کسی نمی‌دهد.

وی افزود: همچنین سیاست‌های کلی نظام با رهبر معظم انقلاب است و ایشان نیز دنباله‌روی تفکر حصرت امام خمینی(ره) هستند و بارها حد این‌ها را برای ما مشخص کرده‌اند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در این 34 سال پیروزی انقلاب اسلامی، آمریکا دست به هر توطئه‌ای که می‌توانسته زده و نسبت به براندازی نظام کار کرده است.

وی ادامه داد: از نمونه این توطئه‌ها می‌توان به ترورها، جنگ هشت ساله ما با عراق، فتنه‌های مختلف، تحریم‌ها و موارد دیگر اشاره کرد اما تاکنون موفق نبوده است.

کامران تأکید کرد: آمریکا در مقابل این توطئه‌ها، زمانی که موقعیت خود را در عراق، افغانستان و به تازگی در سوریه تضعیف شده می‌بیند به ما التماس می‌کند.

وی بیان کرد: متأسفانه مقامات آمریکایی هم تاکتیک‌های خود را به راحتی تغییر می‌دهند و زیاد دروغ می‌گویند و نسبت به براندازی نظام کار کرده‌اند اما تاکنون موفق نبودند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) گفت: همچنان رابطه ما با آمریکا، رابطه گرگ و میش است.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما با اینان قهریم زیرا آمریکا به دنبال چپاول و غارت است.

کامران اظهار کرد: با توجه به این که در آمریکا و کشورهای حامی آن حقوق بشر رعایت نمی‌شود اما انگشت اتهام نقض حقوق بشر خود را به سوی ما گرفته‌اند.

انتهای پیام/2301/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول