اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خبر داد

یزد میزبان اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرها

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از میزبانی یزد برای اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرهای کشور در سال 92 خبر داد.

یزد میزبان اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرها

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد، سیدحسن حسینی اظهار داشت: اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها با هدف ایجاد تعامل و تبادل تجربیات بین سازمان‌های فرهنگی کل کشور هر سه ماه یکبار در یکی از استان‌های کشور برگزار می‌شود.

وی از دیگر اهداف این اجلاس را ایجاد زمینه برای همکاری هرچه بیشتر استان‌ها در مسائل فرهنگی، آشناسازی مردم هر استان با فرهنگ بومی استان‌های دیگر، استفاده از راهکارهای پیشنهادی مدیران استان‌های دیگر در حل معضلات اجتماعی و بازدید از فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی سایر استان‌ها عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به نماد یزد به عنوان حسینیه ایران، بافت تاریخی و فرهنگ غنی استان و سوغات آن ابراز امیدواری کرد: با پیگیری‌های انجام شده، یزد یکی از میزبان‌های اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در سال آینده باشد.

حسینی ادامه داد: بیست و ششمین اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرها و مراکز استان‌های کشور نیز در بهمن ماه سال جاری در سالن همایش دانشگاه استان سیستان و بلوچستان با حضور نماینده ولی فقیه، استاندار و مسئولان زاهدان برگزار شد.

وی اضافه کرد: در این اجلاس علیرضا افشار، قائم مقام وزیر کشور، در مورد مسائل مختلف فرهنگی از جمله موضوع اعتیاد و راهکارهای مقابله با آن و نحوه تعامل بیشتر استانداری‌های کل کشور با شهرداری‌ها به سخنرانی پرداخت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خاطرنشان کرد: در بیست و ششمین اجلاس شورای مشورتی سازمان‌های فرهنگی کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها، صحبت‌ها و همکاری‌های دوجانبه بین استان یزد و سایر استان‌ها برای برپایی نمایشگاه‌هایی از توانمندی‌ها و فرهنگ مردم یزد در این استان‌ها انجام گرفت.

انتهای پیام/2464/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول