اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان کارون:

کارون چهارمین شهرستان پرجمعیت خوزستان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کارون گفت: شهرستان کارون با بیش از 200 هزار نفر جمعیت چهارمین شهرستان پرجمعیت خوزستان است و می تواند یکی از شهرستان‌های فعال استان باشد.

کارون چهارمین شهرستان پرجمعیت خوزستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین جاسم خضیراوی در جشن افتتاح شهرستان جدید کارون اظهار داشت: وقتی که نقشه قدیمی اهواز را نگاه می‌کنیم تنها دو منطقه ناصریه و کوت عبدالله را می‌بینیم و این نشانه قدمت این منطقه است.

وی اذعان داشت: در این منطقه سه طرح بزرگ نیشکر در دعبل خزاعی، فارابی و سلمان فارسی وجود دارد که 5 هزار نفر به طور مستقیم و 10 هزار نفر به صورت غیر مستقیم در آنها اشتغال دارند .

وی با بیان اینکه در شهرستان کارون از لحاظ فرهنگی و اقتصادی زمینه مهیا است ادامه داد: طرح شیلات نمونه خاورمیانه، دانشگاه، حوزه علمیه واحد خواهران و برادران از قابلیت‌های این منطقه است.

امام جمعه شهرستان کارون خاطر نشان ساخت: محرومیت‌های بسیار جدی در این منطقه وجود دارد که باید تدابیرلازم برای رفع این محرومیت‌ها اندیشیده شود، سرمایه گذاری صورت گیرد و بخشودگی مخصوص مناطق محروم از طریق هیئت دولت اعلام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین خضیراوی با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی اولین اداره تاسیس شده در شهرستان کارون بود بیان داشت: از مسئولان کشوری و استانی تقاضا داریم هر چه سریع‌تر ادارات مربوطه در این شهرستان مستقر شوند و حمایت ویژه‌ای از آن صورت گیرد.

انتهای پیام/2329/صا20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول