اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

کوتاهی مدیران در ساماندهی بازار شب عید نابخشودنی است

خبرگزاری فارس:استاندار خراسان رضوی گفت: باید تمامی اقدامات اجرایی به منظور تنظیم بازار و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، به آرامش بازار و تامین رفاه عمومی منجر شود.

کوتاهی مدیران در ساماندهی بازار شب عید نابخشودنی است

به گزارش خبرنگار فارس در مشهد، محمدحسین فروزان‌مهر عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار با عنوان اینکه مدیریت استان برای ساماندهی بازار مصمم است، اظهار کرد: با توجه به تحمیل فشارهای اقتصادی گوناگون از سوی دشمن، ساماندهی وضعیت اقتصادی و معیشت آحاد جامعه به خصوص دهک‌های پایین، دغدغه اساسی و اولویت کاری مجریان دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شود.

این مسئول عنوان کرد: تحقق این مهم در خراسان رضوی و مشهد مقدس طی ایام پایانی سال که شاهد حضور انبوه زائران و مشتاقان زیارت امام رضا(ع) در استان هستیم، از اهمیت مضاعفی برخوردار است.

فروزان‌مهر با بیان اینکه تمام اقدامات در جهت تنظیم بازار و ذخیره‌سازی کالاهای اساسی باید به آرامش بازار منجر شود، گفت: بدین منظور راهکارهایی همچون ایجاد مراکز و برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا را در جهت کاهش قیمت‌ها، دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی، توزیع به موقع و نظارت دقیق و مستمر بر نحوه عرضه کالا و برخورد سریع و قاطع با تخلفات از جمله مواردی است که باید مورد توجه دستگاه‌های متولی و مسوول قرار داشته باشد و هر گونه کوتاهی در مسیر تحقق تصمیمات و برنامه‌های کمیسیون تنظیم بازار استان، نابخشودنی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در جهت مقابله با هر گونه احتکار، کم فروشی، گران فروشی و عرضه کالاهای اساسی یارانه‌ای در خارج از شبکه توزیع و جلوگیری از هر گونه اجحاف به مردم و به ویژه دهک‌های پایین جامعه، مراجع نظارتی، قضایی و اداره کل تعزیرات حکومتی استان، طی مدت باقیمانده تا آغاز تعطیلات نوروزی و همزمان با حضور زائران، بر انبارها و بازار به دقت نظارت خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی همچنین از توزیع کالاهای اساسی ذخیره شده در روزهای پایانی اسفند و فروردین سال نو به شکل‌های مختلف در بازار خبر داد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول