اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ساماندهی مشاغل شهری شهرداری کرج تأکید کرد

ضرورت ساماندهی مشاغل درون‌شهری در کلانشهر کرج

خبرگزاری فارس: مدیر ساماندهی مشاغل شهری سازمان میوه و تره‌بار شهرداری کرج بر ضرورت ساماندهی مشاغل دورن‌شهری در کلانشهر کرج تأکید کرد.

ضرورت ساماندهی مشاغل درون‌شهری در کلانشهر کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدمحمد سکاکی عصر امروز در جمع مدیران این سازمان اظهار داشت: به منظور ساماندهی مشاغل درون‌شهری باید تدابیری انجام شود تا علاوه بر ساماندهی این افراد نظم خاصی نیز به چهره شهر داده شود.

وی ایجاد مجتمع‌های صنفی را یکی از راهکارهای اساسی به منظور ساماندهی مشاغل درون‌شهری عنوان کرد و افزود: تحقق این مهم می‌تواند یاری‌رسان امر ساماندهی مشاغل برای شهرها و مدیران آنها باشد.

این مسئول گفت: با توجه به اینکه برخی مشاغل شهری موجب نازیبایی شهر و آلودگی زیست‌محیطی می‌شود، ساماندهی مشاغل شهری نوعی جلوگیری از آلودگی‌های زیست‌محیطی به شمار می‌رود.

سکاکی در ادامه سخنان خود بر ایجاد میدان بزرگ میوه و تره‌بار اشاره کرد و ادامه داد: ایجاد این میدان بزرگ می‌تواند نقش اساسی را در ایجاد اشتغال ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد: این میدان مشتمل بر یک سردخانه 60 هزار تنی، صنایع بسته‌بندی و صنایع تبدیلی است.

این مسئول ایجاد صنایع بسته‌بندی و صنایع تبدیلی و فروش آن در میدان میوه و تره‌بار را با هدف تقسیم خدمات و ایجاد رقابت با میدان بار فعلی همچنین تعدیل قیمت‌ها و کمک به سبد اقتصادی شهروندان ذکر و عنوان کرد: حمایت باغداران و کشاورزان و ایجاد فرصت‌های شغلی در زمینه اشتغال هزاران نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز از جمله مواردی است که در راستای سیاست‌های سازمان میادین شهرداری کرج به آن توجه شده است.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول