اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه جشن بزرگ نیکوکاری

3 هسته نیکوکاری در دانشگاه آزاد شهرکرد تشکیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: برای نخستین بار سه هسته کارمندی، دانشجویی و اعضای هیئت علمی در آستانه جشن بزرگ نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی با هدف کمک به افراد بی‌بضاعت تشکیل شد.

3 هسته نیکوکاری در دانشگاه آزاد شهرکرد تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علیرضا گلشنی صبح امروز در جلسه ستاد برگزاری جشن نیکوکاری در این دانشگاه اظهار داشت: ایجاد زمینه‌ای مساعد برای کمک به افراد نیازمند هدف تشکیل سه هسته کارمندی، دانشجویی و اعضای هیئت علمی در آستانه جشن بزرگ نیکوکاری در دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی افزود: شیوه پرداخت مبلغ هدیه به افراد بی‌بضاعت با موافقت نیکوکاران به صورت نقدی از طریق واریز به شماره حساب 104156725000 بانک صادرات انجام می‌شود.

گلشنی ادامه داد: همچنین نیکوکاران می‌توانند هدایای غیر نقدی خود را به دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تحویل دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان این‌که جشن نیکوکاری بهترین فرصت برای کمک به محرومان جامعه است که باید در اجتماع نهادینه شود، خاطرنشان کرد: باید سیره ائمه (ع) را در کمک به همنوعان پیشه کار خود قرار دهیم و نیازمندان جامعه را از افراد خانواده خود بدانیم و به کمک آن‌ها بشتابیم.

وی با تأکید بر اینکه دستگیری از مسکین مشمول زمان نمی‌شود، افزود: برای کمک به نیازمندان همیشه باید پیش‌قدم بود، چراکه همواره به این مسئله در اسلام تأکید و سفارش فراوان شده است.

گلشنی به لزوم دستگیری و کمک به نیازمندان واقعی اشاره کرد و گفت: باید توجه داشت که دستگیری از نیازمندان واقعی یک ضرورت است و این کمک‌ها باید با دقت و به صورت آبرومندانه در اختیار نیازمندان واقعی قرار گیرد.

این مسئول یادآور شد: باید در نظر داشت که نیازمندان واقعی، اشخاص آبرومندی هستند که به دلیل بروز حوادث غیرمترقبه، دچار فقر مالی شده‌اند.

انتهای پیام/68001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول