اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

نخستین همایش توجیهی اشتغال اتباع خارجی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از برگزاری نخستین همایش توجیهی اشتغال اتباع خارجی خبر داد.

نخستین همایش توجیهی اشتغال اتباع خارجی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی، یونس فاتح افزود: نخستین همایش توجیهی و کارگاه آموزشی اشتغال اتباع خارجی برای صاحبان صنایع استان آذربایجان‌شرقی سوم اسفند ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: با عنایت به ضرورت تبیین آخرین دستورالعمل‌ها و مقررات به کارگیری اتباع خارجی در بخش صنعت و حرف استان، همایش توجیهی برای مدیران عامل اجرایی واحدهای اقتصادی که متقاضی به کارگیری اتباع خارجی هستند، نیازمند توجه به مقررات و نیازهای اساسی کشور است.

فاتح ادامه داد: با توجه به تاکید و مصوبات هیئت فنی اشتغال استان کلیه کارفرمایان موظف به اخذ پروانه کار از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در صورت اشتغال نیروی کار اتباع خارجی هستند که اشتغال این افراد صرفاً در زمینه ارائه دانش فنی و راه‌اندازی تکنولوژی‌های جدید خواهد بود.

انتهای پیام/60001/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول