اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین جلسه هماهنگی کمیته روستایی مسابقات عنوان شد:

نهم فروردین 92 آغاز ثبت‌نام روستاییان در مسابقات قرآن خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: نخستین جلسه هماهنگی کمیته روستایی ستاد برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم خراسان رضوی برگزار شد.

نهم فروردین 92 آغاز ثبت‌نام روستاییان در مسابقات قرآن خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری عصر امروز در این جلسه با اشاره به گستردگی مناطق روستایی استان اظهار کرد: تمامی روستاهای دارای دهیاری و شورای اسلامی، کانون‌های هدف کمیته روستایی ستاد محسوب می‌شود.

اسماعیل نورمحمدی عنوان کرد: با هماهنگی ستاد و همکاری دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاها، در زمان اعلام شده زمینه شرکت روستاییان در بخش‌های مختلف مسابقات، فراهم می‌شود.

رئیس کمیته روستایی سی و ششمین دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم خراسان رضوی ادامه داد: این مسابقات در طول سال 92 و در سه رشته مفاهیم، حفظ و قرائت در سطوح مختلف و با رقابت برگزیدگان روستایی هر بخش در سطح شهرستان و سپس برگزیدگان شهرستانی در رقابت‌های استانی، برگزار می‌شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی‌نژاد، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این جلسه هدف کمیته روستایی را زمینه‌سازی برای مشارکت سنین مختلف روستاییان در این مسابقات دانست و گفت: برگزاری مسابقات میان این قشر، منجر به ایجاد نشاط فرهنگی، قرآنی در سطح روستاها و بسط و گسترش تعالیم حیات بخش قرآن می‌شود.

وی زمان ثبت‌نام این مسابقات را حد فاصل 9 فروردین تا 20 اردیبهشت سال آینده از طریق سایت اینترنتی ستاد اعلام کرد و گفت: زمان برگزاری این مسابقات نیز مهرماه 92 خواهد بود.

در این جلسه که پیرو ابلاغ استاندار محترم خراسان رضوی مبنی بر تشکیل کمیته روستایی مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار شد، محورهای اصلی فعالیت کمیته روستایی ستاد، بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

انتهای پیام/70009/ت20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول