اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

نقش رسانه برای بسیج آگاهانه مردم در انتخابات بی‌بدیل است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که همه وظیفه داریم مردم را برای حضور در انتخابات ترغیب کنیم، گفت: نقش رسانه برای بسیج آگاهانه مردم در انتخابات بی‌بدیل است.

نقش رسانه برای بسیج آگاهانه مردم در انتخابات بی‌بدیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری در جلسه مشورتی شهرداران، رؤسای شورای اسلامی شهرها و بخشداران شهرستان که صبح امروز در سوق تشکیل شد، جدیت در پیگیری مشکلات را وظیفه همه مسئولان و مدیران دانست و اظهار کرد: همه ما باید نسبت به وظایف دغدغه داشته باشیم و تلاش کنیم که وظایف خود را به نحو مطلوب انجام دهیم.

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که آگاهی به شیوه نوین لازمه پیشرفت بافت شهری است، عنوان کرد: شهرداران باید نگاه بلندمدت به طرح‌های عمرانی داشته باشند و در این راستا از شهرهای کلان الگوگیری کنند.

وی افزود: پیشرفت شهرهای همجوار در گرو هم‌صدایی و تعامل مدیران آن شهرها است.

جعفری، قانون‌مداری را رکن اساسی نظام اسلامی خواند و ابراز داشت: بخشداران، شهرداران و شورای اسلامی و سایر دستگاه‌های اجرایی موظفند در تصویب مصوبات مطابق قوانین و مقررات عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر مصوبات را متناسب با توان اجرایی شهرداری‌ها تنظیم کنند.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود مقوله مهم و اثربخش انتخابات را متذکر شد و عنوان کرد: همه ما باید در امر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری انتخابات سالم و پرشور نهایت سعی و تلاش خود را به کار ببریم.

وی با تبیین نقش رسانه در آگاهی دادن به مردم و فراهم‌سازی حضور در انتخابات، بسیج آگاهانه و دعوت به مشارکت حداکثری را یکی از کارکردهای رسانه در سطوح مختلف جامعه اعم از منطقه‌ای، ملی و حتی فرا ملی ذکر کرد و گفت: شبکه استانی در این زمینه باید ضمن انجام رسالت مهم در پوشش‌دهی و انعکاس حضور مردم در کلیه نقاط استان در صدا و سیما، توجه بیشتری به خرج دهد.

جعفری با اذعان به این‌که مردم فهیم و انقلابی و ملت همیشه در صحنه کشور به خصوص شهرستان کهگیلویه همواره پشتیبان اهداف نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند، ابراز داشت: مردم بصیر و قدردان نظام اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات آتی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و پیروی از ولایت مطلقه فقیه، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار خود رقم خواهند زد.

فرماندار کهگیلویه با تشریح توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمن خبیث در ناامید کردن مردم جهت حضور در عرصه‌های مختلف و به خصوص کم رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه، این تهدیدها و تحریم‌ها را ناچیز و بی‌اثر توصیف کرد و عنوان داشت: تهدیدها و تحریم‌ها ذره‌ای از عزم راسخ ملت بیدار و بصیر ایران اسلامی کم نخواهد کرد.

در این نشست پس از بحث پیرامون رفع موانع و کاستی‌های موجود در شهرستان، بر تسویه کلیه بدهی‌های شهرداری تا پایان سال جاری تأکید شد.

نظارت بخشداران و شهرداران بر پروژه‌های عمرانی در حوزه کاری خود و ارائه گزارش به فرمانداری، فعال‌سازی کمیسیون‌های مواد 100 و 99 و تکمیل و بهسازی شهر ها از دیگر مواردی بود که مورد موافقت واقع شد.

انتهای پیام/82008/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول