اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت

پایان نخستین جشنواره مد و لباس گلستان

خبرگزاری فارس: نخستین جشنواره مد و لباس استان بعد از شش روز برگزاری در تالار فخرالدین اسعد گرگانی صبح امروز با حضور حمید شاه‌آبادی، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کار خود پایان داد.

پایان نخستین جشنواره مد و لباس گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی کبیر صبح امروز در گفتوگو با خبرنگاران استان اظهار داشت: این جشنواره به همراه نمایشگاه و فروشگاه تولیدات پوشاک گلستان روز بیست و هشتم بهمن ماه 1391 آغاز به کار کرد.

وی افزود: با وجود اختتامیه جشنواره، نمایشگاه و فروشگاه تولیدات پوشاک استان تا پنجم اسفندماه به کار خود ادامه می‌دهند. 

گلستان نخستین استان برگزارکننده جشنواره مد و لباس در کشور است

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: جشنواره و نمایشگاه مد و لباس برای نخستین بار به صورت استانی در سطح کشور برگزار شده و گلستان نیز نخستین استان برگزارکننده این رویداد مهم هنری است.

کبیر ادامه داد: برگزاری جشنواره و نمایشگاه مورد استقبال طراحان، تولیدکنندگان و اقشار مختلف مردم قرار گرفت به گونه‌ای که تعدادی از مراجعان خواستار تمدید زمان برگزاری این رویداد هنری شدند.

به گفته وی، جشنواره و نمایشگاه فوق با اعلام آمادگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و با حمایت معاونت هنری وزارتخانه و استاندار گلستان و همراهی سایر ادارات و نهادهای فرهنگی استان برگزار شد.

 12 برگزیده بخش طراحی و تولید تجلیل شدند

مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار داشت: در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مد و لباس استان به تشخیص هیئت داوران، از 12 برگزیده تجلیل شد.

کبیر با بیان اینکه طبق نظر این هیئت سه نفر در بخش طراحی و 9 نفر در بخش تولید برگزیده شدند، گفت: برگزیدگان بخش تولید شامل سه نفر در زمینه مانتو اجتماع، سه نفر در زمینه مانتو مجلسی و سه نفر در زمینه پوشش سر و چادر هستند.

وی اضافه کرد: آثار برگزیده فوق از دهم تا بیستم اسفندماه جاری در نمایشگاه ملی مد و لباس به نمایش در می‌آیند.

 رویکرد مردم نسبت به مد و حجاب باید اصلاح شود

 مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ابراز امیدواری کرد که برگزاری نخستین جشنواره و نمایشگاه مد و لباس استان به همراه برنامه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی در اصلاح رویکرد مردم نسبت به موضوع مد و حجاب تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/2307/ج30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول