اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان خبر داد

اجرای نمایش "جنگ رستم و اکوان دیو "در تالار هنر کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از اجرای نمایش "جنگ رستم و اکوان دیو "در تالار هنر کنگان خبر داد.

اجرای نمایش "جنگ رستم و اکوان دیو "در تالار هنر کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حسن مختارزاده صبح امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: توجه به فرهنگ و هنر امری مهم و لازم است و همه باید در راستای تقویت هنرمندان گام برداریم.

وی افزود: هنرمندان کنگان در عرصه هنرهای نمایشی و تئاتر جایگاه ارزشمندی دارند و امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگان از اجرای نمایش "جنگ رستم و اکوان دیو "در تالار هنر کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: با تلاش انجمن هنرهای نمایشی کنگان نمایش نقالی جنگ رستم و اکوان دیو به کارگردانی مژگان صفری در تالار هنر کنگان به ‌روی صحنه رفت.

مختارزاده تصریح کرد: در این نمایش که برداشتی از شاهنامه صورت گرفته بود خانم‌ها فاطمه صفایی و المیرا ناصری به ایفای نقش پرداختند.

وی اضافه کرد: در این نمایش که با ایده‌های نمایش ایرانی انجام گرفته بود آقایان مهدی ناظمیان و سلیمانی نیز با اجرای موسیقی ایرانی تاثیرات باورپذیری اجرا را دوچندان کردند.

این مسئول گفت: هنرمندان تئاتر در این شهرستان نیازمند توجه بیشتری هستند و امیدوار هستیم با توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

مسئول انجمن هنرهای نمایشی کنگان نیز اظهار داشت: هنرمندان رشته تئاتر در کنگان طی سال جاری عملکرد خوب و قابل قبولی داشته‌اند و کیفیت کار نیز مطلوب بوده است.

محمد بازدار افزود: هنرمندان قشر تاثیرگذار جامعه هستند و باید با کیفیت بخشیدن به کارهای هنری موجبات رشد و تعالی هنر را فراهم کنیم.

وی از اجرای صحنه‌ای و نمایشنامه خوانی گروه‌های کنگان در فروردین ماه 92 خبر داد و اضافه کرد: این مهم با حمایت مسئولان شهرستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/2451/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول