اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آموزش نحوه خبرنویسی؛

کارگاه آموزشی تولید خبر و بارگذاری در زنجان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به منظور آموزش نحوه خبرنویسی، کارگاه آموزشی تولید خبر و بارگذاری در استان زنجان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی تولید خبر و بارگذاری در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کارگاه آموزشی تولید خبر و بارگذاری اخبار در پایگاه اطلاع‌رسانی ویژه استان‌های شمال‌غرب کشور هفته آینده به مدت دو روز در استان زنجان برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی به مدت دو روز در مرکز همایش‌های اداره کل متبوع به منظور تکمیل آموزش‌های لازم برای بهره‌برداری بهینه از پایگاه‌های اطلاع‌رسانی استان‌ها، برنامه جامع روابط عمومی و بررسی عملکرد و ارزشیابی روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود.

در این کارگاه آموزشی کارشناسان روابط عمومی وزارت متبوع و مسئولان روابط عمومی استان‌های هم‌جوار شامل آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی، اردبیل، گیلان و کردستان حضور پیدا می‌کنند.

لازم به ذکر است، از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این دوره برگزاری جلسه با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، معاونان، مسئولان روابط عمومی، بررسی برنامه‌های عملیاتی روابط عمومی استان‌ها است.

همچنین در این کارگاه آموزشی بارگذاری پایگاه اطلاع‌رسانی و سیستم سمپا و همچنین تولید خبر به افراد حاضر در دوره آموزش داده می‌شود.

لازم به ذکر است، پیش از این تقدیرنامه ویژه نهمین جشنواره پیشگامان روابط عمومی ایران به (رسول احدی) روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان تعلق یافته بود که در این جشنواره بیش از 500 نفر از اساتید و کارشناسان حوزه روابط عمومی جهان اسلام حضور داشتند.

انتهای پیام/73005/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول