اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان:

ملت ایران شجاعت و ایثار خود را با اشاره رهبری به دنیا ثابت می‌کند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با بیان اینکه ملت ایران همواره مطیع امر رهبری است، گفت: منتظر یک اشاره رهبر معظم انقلاب و حادثه‌ای هستیم که شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی خود را یکبار دیگر به دنیا ثابت کنیم.

ملت ایران شجاعت و ایثار خود را با اشاره رهبری به دنیا ثابت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین کریمی‌اول ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای بیسیم‌چی استان گلستان که در حسینیه غدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار داشت: امنیت، اقتدار و آرامشی که امروز در ایران اسلامی حاکم است در سایه جانفشانی‌های شهدا به دست آمده که نباید آن را به راحتی از دست دهیم.

وی با بیان اینکه ملت ایران وارث خون شهداست، ادامه داد: یادواره شهدا محفلی است، برای پاسداشت آنانی که به وعده خود عمل کرده و در راه اعتلای آرمان‌هایی که داشتند از همه چیز خود گذشته و به آغوش معبود خود شتافتند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: ما وارث خون پاک شهدایی هستیم که امروز عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها، فداکاری‌ها و پایمردی‌های آنان بنیان شده است.

کریمی‌اول با بیان اینکه باید عهد و پیمانی مجدد با شهدای انقلاب و شهدای بیسیم‌چی ببندیم، تصریح کرد: باید این راه را در مسیر اطاعت از مقام معظم رهبری با قدرت ادامه دهیم و لحظه‌ای نیز در این راه روشن غافل نباشیم.

وی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در خصوص ایران گفت: چندی پیش وزیر امور خارجه آمریکا صراحتاً اعلام کرد که بنده به واسطه شغلی که دارم و سفرهایی که به سراسر دنیا می‌کنم، هرجا می‌روم صحبت از نام ایران است که این امر نشان‌دهنده عزت‌مندی، اقتدار و شجاعت ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری و خون پاک شهداست.

جانشین فرمانده سپاه نینوا استان گلستان با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از فرهنگ ناب عاشوراست، متذکر شد: بیداری اسلامی نمونه‌ای از مقاومت را نشان می‌دهد که امیدواریم پیروزی فلسطین نیز با نام انقلاب اسلامی ایران گره بخورد و این ملت مسلمان از زیر بار ظلم دشمنان بیرون آیند.

نخستین یادواره 47 شهید بیسیم‌چی استان گلستان ظهر امروز با حضور اسماعیل قاآنی، جانشین سپاه قدس و تعدادی از مسئولان کشوری و استانی در حسینیه غدیر سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد.

در این یادواره نمایشگاه تجهیزاتی دوران دفاع مقدس در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

انتهای پیام/2307/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول