اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان خبر داد

آمادگی مدارس دشتستان برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: تمام مدارس این شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی دارند و به اقشار مختلف مردم خدمات ارائه می‌دهند.

آمادگی مدارس دشتستان برای اسکان مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عباسعلی اسدی صبح امروز در جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی این شهرستان اظهار کرد: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار است و تقریباً بیشتر خانواده‌ها به نوعی با آن در ارتباط هستند.

این مسئول افزود: در سال جاری با اجرای طرح تحول بنیادین شاهد رشد و پیشرفت چشم‌گیری در آموزش و پرورش هستیم و در واقع نظام تعلیم و تربیت در مسیر رشد و تعالی در حرکت است.

وی با اشاره به لزوم ایجاد شرایط مناسب برای مسافران نوروزی اضافه کرد: دشتستان دارای جذابیت‌های گردشگری خوبی است و هر ساله مسافران زیادی برای استفاده از طبیعت و مناطق دیدنی دشتستان را انتخاب می‌کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان گفت: امسال تمام مدارس آموزش و پرورش برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند و به تمام اقشار مختلف مردم سرویس ارائه خواهد شد.

اسدی یادآور شد: ما هر سال شاهد رشد مسافران نوروزی در شهرستان هستیم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مثل سال‌های گذشته همه مسافران با خاطره خوشی شهرستان را ترک کنند.

وی اضافه کرد: افزایش ماندگاری مسافران نوروزی در دشتستان امر بسیار مهمی است که باید مورد توجه همه مسئولان قرار گیرد و کاری کنیم که مدت اقامت میهمانان نوروزی افزایش یابد.

اسدی ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری و رفاهی از مهم‌ترین مسائل در جذب گردشگران است که امیدواریم این مسئله نیز مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

در این جلسه موضوعاتی مثل تجهیزات، ابلاغ ستاد، بازرسی و نظارت، هماهنگی با دستگاه‌های امنیتی، درجه‌بندی مدارس و ... مورد بحث و برسی قرار گرفت.

انتهای پیام/2451/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول