اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه هنری کرمان خبر داد

راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی حوزه هنری در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کرمان گفت: فروشگاه محصولات فرهنگی حوزه هنری برای عرضه کتاب، آلبوم‌های موسیقی، فیلم و تابلوی نقاشی در کرمان راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی فروشگاه محصولات فرهنگی حوزه هنری در کرمان

عباس سالاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با توجه به استقبالی که طی یک سال و نیم گذشته از نمایندگی انتشارات سوره مهر در استان کرمان به عمل آمد و اینکه شهروندان پیشنهاد کردند که فروشگاهی هم در مرکز شهر راه‌اندازی شود، برنامه‌ریزی برای ایجاد فروشگاه محصولات فرهنگی حوزه هنری کرمان انجام شد.

وی عنوان کرد: فروشگاه محصولات فرهنگی حوزه هنری در خیابان شهید چمران کرمان راه‌اندازی شد که در این مرکز علاوه بر کتاب‌های حوزه هنری، آلبوم‌های موسیقی، فیلم‌های سینمایی، تابلوهای خوشنویسی و گرافیک نیز به فروش می‌رسد.

سالاری افزود: با تمام بی‌پولی‌ها در سال جاری تلاش کردیم تا با کار بیشتر تمام تعهدات خود را انجام دهیم و با توجه به اینکه تعهد کرده بودیم که در سال جاری 30 دقیقه انیمیشن را تولید کنیم موفق شدیم، 64 دقیقه انیمیشن شامل مجموعه شش قسمتی 52 دقیقه‌ای «باما» و انیمیشن 12 دقیقه‌ای روز تولد تولید شد.

وی ابراز داشت: تعهدات در زمینه تولید دو نمایش طی سال جاری بود که شش نمایش تولید شد.

این مسئول فرهنگی تعهد حوزه هنری برای تولید تله‌تئاتر را یک مورد ذکر کرد و بیان داشت: دو تله‌تئاتر در سال جاری کلید خورد که یک مورد تولید شده است.

سالاری گفت: تولید دو فیلم جزو تعهدات حوزه هنری استان کرمان در سال جاری بود که 10 فیلم تولید شد و 15 تابلوی خوشنویسی با موضوع غدیر در سال جاری توسط هنرمندان حوزه هنری استان کرمان تولید شده است.

وی اذعان داشت: تولید دو آلبوم موسیقی در دستور کار حوزه هنری استان کرمان بود که چهار آلبوم کویرانه‌های شش و هفت، بی‌رنگی و خطبه‌خوان رستاخیز تولید شد.

سالاری از تولید پنج سرود و پنج تواشیح در حوزه هنری استان کرمان طی سال جاری خبر داد.

انتهای پیام/80019/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول