اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهگلان:

طرح بسیج سلامت نوروزی در دهگلان اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان دهگلان گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف کنترل و نظارت بر مراکز عرضه‌کننده موادغذایی در دهگلان اجرا می‌شود.

طرح بسیج سلامت نوروزی در دهگلان اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان علی‌اکبر محمدی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در دهگلان  اظهار داشت: در طرح بسیج سلامت نوروزی که با هدف کنترل و نظارت بر مراکز عرضه‌کننده مواد غذایی اجرا می‌شود در مدت 45 روز تیم‌های بازرسی چند نفره متشکل از کارشناسان مرکز بهداشت محیط و بیماری‌ها از این مراکز دیدن می کنند.

وی افزود: این دیدارها در دو نوبت صبح و عصر با اولویت کنترل مواد غذایی و بهداشت فردی از مراکز عرضه مواد غذایی صورت‌گرفته و در صورت مشاهده تخلف بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی اقدام به برخورد قانونی و پلمب مرکز مذکور می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان  دهگلان تصریح کرد: همچنین از اماکن عمومی از قبیل هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و بویژه اماکن بین‌راهی بازدیدهای سرزده‌ای صورت می‌گیرد.

محمدی افزود: پارک‌ها و تفرجگاه‌های محل استقرار مهمانان نوروزی از دیگر اماکنی هستند که مورد بازرسی قرار می‌گیرند و طرح مبارزه با حشرات، جوندگان و ناقلین بیماری با استفاده از عملیات سم‌پاشی و ضدعفونی سازی در آنها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح تا نیمه فروردین سال آینده ادامه دارد گفت: کنترل و نظارت بر بازار و کنترل بهداشتی نمایشگاه‌های عرضه کالا از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

محمدی به مردم توصیه کرد در این مدت بـه مسائل بهداشتی بیشتر توجه کرده و با مرکز بهداشت  شهرستان دهگلان همکاری کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دهگلان گفت: گردشگران و شهروندان دهگلانی  می‌توانند در صورت مشاهده تخلف و رعایت نشدن مسائل بهداشتی، موضوع را به شمارهای تلفن‌های 08725624549و 08725624025و 08725627244  اطلاع دهند.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر فعالیت‌های این تیم که بسیار حائز اهمیت است تشدید کنترل کیفی آب در نوبت‌های صبح و عصر است که در این قسمت هم کارشناسان مرکز بهداشت، کیفیت آب‌های عرضه شده در این مراکز را مورد بازرسی قرار می‌دهند.

انتهای پیام/79013/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول