اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

تحریم‎ها مردم ما را مصمم‎تر کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: تحریم‎ها و توطئه‎ها نه تنها موجب دلسردی مردم نشد، بلکه مردم را مصمم‎تر کرد.

تحریم‎ها مردم ما را مصمم‎تر کرد

حجت الاسلام علی محمد لروند امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: آمریکا هیچ گاه نمی‌تواند به اهداف شوم و پلید خود در تفرقه افکنی بین مسلمانان دست یابد و هدف دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی از تشدید تحریم‎ها، ارعاب و تهدید کشور و نیز جدایی انداختن میان مردم و نظام اسلامی است.  

وی به وقوع انفجارهای اخیر در پاکستان و سوریه اشاره کرد و افزود: این طرح‎ها، برنامه‎ها، توطئه‎ها و کشته شدن عده زیادی از مردم و شیعیان این کشورها زیر سر استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده که از طریق گروه القاعده و سپاه صحابه انجام شد.

لروند با بیان این که در سوریه با وجود موافقت سران مخالفان و معارضان دولت این کشور برای مذاکره، برخی عوامل استکبار و رژیم صهیونیستی با اجرای طرح‎های تروریستی و توطئه در این راه کارشکنی می‎کنند، گفت: محافل بین‌المللی به دنبال کشتار مسلمانان بوده و در این راستا هیچ هراسی ندارند و درآمدهای نفتی برخی کشورهای عربی و اسلامی را با تبدیل شدن به مواد منفجره و با دست مزدوران استکبار جهانی در راه مسلمان کشی و شیعه کشی در کشورهای اسلامی هزینه می‎شود.

انتهای پیام/2304/ب20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول