اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نائب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی خبر داد

بازرسی بیش از 46 هزار پرونده گازرسانی توسط مهندسان آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: نائب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی گفت: در 9 ماه سال جاری بیش از 46 هزار پرونده گازرسانی توسط مهندسان در آذربایجان‌غربی بازرسی شده است.

بازرسی بیش از 46 هزار پرونده گازرسانی توسط مهندسان آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ظهر امروز رسول باقرزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در ساختمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی واحد ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: در آذربایجان‌غربی 230 بازرس در حوزه گازرسانی به ساختمان‌های مسکونی و تجاری از طرف سازمان نظام مهندسی استان فعالیت می‌کنند.

نائب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی ادامه داد: در 9 ماه سال جاری 46 هزار و 692 پرونده در 14 شهرستان آذربایجان‌غربی در این حوزه بازرسی شده است.

وی با اشاره به نظارت بر مصارف عمده گازرسانی در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: نظارت بر مصارف بالای 160 متر مکعب گاز در ساعت گاز طبیعی و همچنین فشار بالای دو psi (صنعتی) جزو برنامه‌های سال آینده نظام مهندسی آذربایجان‌غربی است و دوره‌های آموزشی مربوطه برای مهندسان بازرس برگزار شده است.

باقرزاده افزود: تفکیک آپارتمان‌ها، ثبت اسناد و املاک، نظارت بر انشعابات آب و فاضلاب و نظارت بر ساخت و سازهای روستایی از سایر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی آذربایجان‌غربی است.

انتهای پیام/61010/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول