اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه زنان استان زنجان تاکید کرد

برجسته‌سازی نقش بانوان ایثارگر در انقلاب اسلامی

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه زنان استان زنجان گفت: نقش بانوان ایثارگر در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی باید به جامعه ارائه شود.

برجسته‌سازی نقش بانوان ایثارگر در انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، فاطمه سلیمانی ظهر امروز در حاشیه برگزاری یادواره شهدای زن استان زنجان، اظهار کرد: یادواره شهدای زن به صورت سراسری در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه کنگره ملی شهدای زن در تهران تشکیل شده است، افزود: برگزاری یادواره‌های مختلف در استان‌ها از برنامه‌های این کنگره است.

*برگزاری یادواره 7 هزار شهیده کشور

رئیس بسیج جامعه زنان استان زنجان با اشاره به برگزاری یادواره 7 هزار شهیده کشور تصریح کرد: این یادواره‌ها از دوم تا هشتم اسفند ماه سال‌جاری در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نیز یادواره شهدای زن استان زنجان برگزار شد، خاطرنشان کرد: یادواره 40 شهید استان زنجان برگزار شد.

سلیمانی با اشاره به اینکه در این یادواره از 16 خانواده شهیده تجلیل شد، یادآور شد: این افراد به نمایندگی از شهدای زن استان تجلیل شدند.

وی از رونمایی کتاب ریحانه‌های رحمانی همزمان با برگزاری این یادواره خبر داد و گفت: ‌این کتاب به نقش زنان زنجانی در انقلاب و دوران پرشکوه دفاع مقدس می‌پردازد.

*معرفی شهدای زن استان زنجان

رئیس بسیج جامعه زنان استان زنجان بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: معرفی شهدای زن از اهداف این یادواره‌ها است.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری یادواره‌های مختلف برای زنان انجام شده است، یادآور شد: در استان یادواره‌های زن به منظور تجلیل از بانوان ایثارگر زنجانی برگزار می‌شود.

سلیمانی نقش زنان زنجانی را در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برجسته عنوان کرد و گفت: باید نقش بانوان به جامعه ارائه شود.

انتهای پیام/73003/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول