اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی خبر داد

بهره‌برداری از 11 هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی با حضور احمدی‌نژاد

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی از واگذاری 11 هزار و 201 واحد طرح مسکن مهر به متقاضیان در آینده‌ای نزدیک با حضور رئیس جمهور خبر داد.

بهره‌برداری از 11 هزار واحد مسکن مهر استان مرکزی با حضور احمدی‌نژاد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد بعد از ظهر امروز در نشست اعضای شورای مسکن اظهار داشت: هم اکنون از 41 هزار واحد مسکن مهر 11 هزار و 201 واحد تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است که به زودی با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تصریح کرد: استان مرکزی یکی از استان‌‌های موفق کشور در امر ساخت و ساز مسکن مهر است که به خوبی توانسته این طرح را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مرحله اجرا درآورد.

استاندار مرکزی افزود: طرح مسکن مهر یکی از طرح‌های موفق دولت در امر خانه‌دار شدن مردم است که اجرای این طرح در دولت‌های  قبلی ‌سابقه نداشته است.

شعبانی‌فرد ادامه داد: خوشبختانه این طرح نقش بسیار موثری در خانه‌دار شدن افراد نیازمند داشته است و امروز می‌بینیم بسیاری از افراد کم درآمد توانسته‌اند با این اقدام مثبت دولت صاحب مسکن شوند.

وی با بیان اینکه مخالفان اولیه طرح مسکن مهر به موفقیت این طرح اذعان داشته‌اند، خاطر نشان ساخت:  موفقیت کشور در اجرای طرح مسکن مهر می‌تواند به الگوی  سایر کشورهای اسلامی تبدیل شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز گفت: ظرف دو ماه آینده یک هزار و 800 واحد مسکن مهر و تا پایان سال آینده پنج هزار واحد مسکن در قالب طرح مسکن مهر در استان مرکزی احداث و تحویل متقاضیان خواهد شد.

غلامرضا خرمی افزود: در سفر رئیس جمهور به استان همچنین 27 هزار واحد مسکن روستایی به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/87004/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول