اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش داد

استفاده 4200 کشاورز آبپخش از خدمات بیمه‌ای

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از استفاده 4200 کشاورز آبپخش از خدمات بیمه‌ای خبر داد.

استفاده 4200 کشاورز آبپخش از خدمات بیمه‌ای

محمداسماعیل شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: آبپخش از قطب‌های بزرگ کشاورزی استان و حتی کشور است و در چند سال اخیر شاهد رشد و توسعه کشاورزی این منطقه هستیم.

وی افزود: در سال تولید ملی نقش و جایگاه کشاورزان بسیار مهم‌تر است و این مدیریت در راستای حمایت از قشر تلاشگر و فعال کشاورزان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش خاطرنشان کرد: سیل آذرماه امسال موجبات وارد آمدن خسارات زیادی به کشاورزان شد و بخش زیادی از محصولات کشاورزان از بین رفت که برای جبران خسارات وارده به این عزیزان برنامه‌های ارزنده‌ای اجرا شده است.

شفیعی تصریح کرد: نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی آبپخش پیگیری بسیار خوبی برای جبران خسارات وارده داشتند و مسئولان جهاد کشاورزی استان و همچنین مسئولان وزارت جهاد کشاورزی نیز همکاری خوبی دارند.

وی با اشاره به اهمیت بیمه محصولات کشاورزی گفت: بیمه کشاورزی یکی از دغدغه‌های مهم کشاورزان است و برای بهبود وضعیت بیمه محصولات کشاورزان اهتمام داریم.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش از استفاده 4200 کشاورز آبپخش از خدمات بیمه‌ای خبر داد و اظهار داشت: بر اساس آمار موجود طی یکسال اخیر بیش از چهار هزار و 200 کشاورز از خدمات بیمه‌ای استفاده کرده‌اند و امیدوار هستیم بهترین خدمات به آنها ارائه شود.

شفیعی بیان داشت: ارائه تسهیلات کم‌بهره و با اقساط طولانی به کشاورزان در راستای حمایت از این قشر صورت گرفته و موجبات رضایت خاطر کشاورزان شده است.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول