اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس تاکید کرد

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری در انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و بصیرت آنها در این صحنه توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنها را بار دیگر رسوا می‌کند.

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن با حضور حداکثری در انتخابات

مراد هاشمزهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس با بیان اینکه انتخابات نظام پزشکی مقدمه‌ای برای انتخابات ریاست جمهوری است، اظهار کرد: در این انتخابات شاهد شور و نشاط گروه‌های سلامت بودیم و نمایندگان اصلحی در راستای مباحث سلامت در این انتخابات انتخاب شده‌اند.

نباید حرکتی انجام دهیم که دشمن خوشحال شود

وی در ارتباط با انتخابات نظام پزشکی ادامه داد: نمایندگان مجلس و دولت، تامین اجتماعی، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و برخی نهادهای دیگر در این انتخابات رابطه تنگاتنگی داشتند و امید است که در آینده شاهد رفع مشکلات و سازماندهی مباحث بهداشتی و درمانی باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با اهمیت انتخابات ریاست جمهوری و یازدهمین دوره آن افزود: همگی وظیفه داریم که هوشیار باشیم و سخن و حرکتی را انجام ندهیم که دشمنان از آن خوشحال شوند.

هاشمزهی اضافه کرد: حضور حداکثری و ایجاد انگیزه در بین مردم برای حضور گسترده در تمامی عرصه‌ها به ویژه انتخابات آینده مهم است و با انتخاب اصلح خود شخصی را به عنوان مقام عالی اجرای کشور انتخاب کنیم که بتواند در خدمت نظام، انقلاب و ملت و همچنین مشکلات مردم را مرتفع سازد.

ملت در تمامی صحنه‌ها سنگ تمام گذاشتند

وی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری قولی‌هایی را به مردم ندهند که سبب بی‌احترامی به مردم شود و نتوانند به قول خود وفا کرده و سبب بی‌اعتمادی مردم نسبت به خود شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سئوال که دشمن در انتخابات آینده چه توطئه و حربه‌ای را به کار بسته تا سبب حضور کمرنگ مردم شود، اذعان داشت: دشمن همیشه فتنه‌هایی را طراحی می‌کند تا حضور حداقلی مردم در عرصه و صحنه‌های مختلف را شاهد باشد، ولی ایران اسلامی کشور امام زمان (عج) و دارای ملتی خدامحور و ولایت‌مدار است و آنها در تمامی صحنه‌ها سنگ تمام می‌گذارند.

هاشمزهی اظهار کرد: خدامحوری، ولایت‌مداری و بصیرت دینی ملت ایران سبب خلق انقلاب اسلامی شد و این شاخص‌ها سبب شده که این انقلاب روز به روز موفق‌تر باشد.

ولایت‌مداری و بیداری ملت سبب صدور ارزش‌های انقلاب شده است

وی با اشاره به اینکه امروزه انقلاب اسلامی مایه بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی خاورمیانه و آفریقا شکل شده است، گفت: تحقق این مهم به دلیل حضور حداکثری مردم در تمامی عرصه‌ها، بصیرت و ولایت‌مداری ملت بوده که در نهایت سبب صدور ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به سایر سرزمین‌های دنیا شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همگی وظیفه داریم تا زمینه‌ای برای نفوذ دشمن خواسته یا ناخواسته ایجاد نشود و با حضور حداکثری خود در انتخابات آینده توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی‌سازی کنیم و بهترین راه این است که گوش به فرمایشات ولی امر باشیم تا انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

هاشمزهی ادامه داد: انتخابات ریاست جمهوری انتخابات سالم و واقعا بی‌همتا است که کمتر کشوری با این سلامت و حضور حداکثری مردم در انتخابات را دارد.

با وجود ولایت فقیه هیچ واهمه‌ای از توطئه‌های دشمن نداریم

وی با بیان اینکه فتنه اصلی و رمز آن در انتخابات آینده همان انتخابات آزاد است، اضافه کرد: بحث انتخابات آزاد به عنوان فتنه جدید در انتخابات آینده مطرح است که این یک شوخی بیشتر نیست و آن چیزی که از صندوق‌ها بیرون می‌آید، هیچ شک و تردیدی در آن نیست.

نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت فهیم و بیدار این فتنه‌ها را با بصیرت، حضور یکپارچه و وحدت خنثی می‌کنند تا نقشه‌ها و دست دشمن بار دیگر بر ملاء شود.

هاشمزهی متذکر شد: تاکید رهبری همیشه بر تدبیر و تدبر، دید آگاهانه و بصیرت است و باید آحاد ملت توجه به وحدت و دشمن‌ستیزی داشته باشند و به طور یقین با رهبری بی‌بدیل ولی امر مسلمین هیچ واهمه‌ای از توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن نداریم.

انتهای پیام/2248/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول